بیوگرافی

ریحانه پارسا کیست؟

فهرست موضوعات
3. شروع جنجال

بیوگرافی ریحانه پارسا؛ دختری که با جنجال و حاشیه نفس می کشد!

ریحانه پارسا در روز 4 اسفند سال 1377 در تهران به دنیا آمد. او در هنرستان رشته هنر را انتخاب کرد. ریحانه در دانشگاه سوره در رشته تئاتر تحصیل کرد و در سال 1394 فارغ التحصیل شد. او وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

شروع شهرت

ریحانه در سال 1397 در سریال «پدر» (به کارگردانی بهرنگ توفیقی) نقش اصلی را برعهده داشت. این سریال وقتی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که صحنه پریدن «حامد» از پنجره کلاسش در دانشگاه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

همین یک تجربه هنری هم کافی بود تا ریحانه نامش را بر سر زبان ها بیاندازد. حضور او در برنامه ها و مصاحبه های مختلف کم کم نشان داد این دختر جوان دوست دارد همیشه مورد توجه قرار گیرد و همیشه مخاطبان سینما و تلویزیون را با حرف ها و کارهایش متعجب کند. در این میان می توان به حضور در برنامه «خندوانه» شبکه نسیم، برنامه «خیابان جام جم» و برنامه «ایرانیوم» اشاره کرد.

فیلم سینمایی خوب بد جلف

پارسا در سال 1398 در فیلم سینمایی «خوب بد جلف2» به ایفای نقش پرداخت. پیمان قاسم خانی کارگردان این فیلم بود و بارها در محافل مختلف گفته بود اگر این دختر بتواند حاشیه هایش را کنترل کرده روی کارش تمرکز کند، حتما موفق خواهد بود.

در آن زمان برخی از منتقدان و خبرنگاران عرصه بازیگری از حامد عنقا و بهرنگ توفیقی ستایش می کردند که استعداد بازیگری ریحانه را کشف کرده او را به عنوان بازیگر اصلی سریال پدر انتخاب کرده اند. حتی برخی پا را فراتر گذاشته این کار را ستاره سازی می دانستند. ریحانه در نوزدهمین جشن حافظ (سال 1398) در رشته بهترین بازیگر زن درام به خاطر بازی در سریال پدر کاندیدای دریافت جایزه شد.

اما روز به روز حواشی زندگی کاری و شخصی پارسا بیشتر و بیشتر شد. بازی او در اولین فیلم سینمایی اش هم با استقبال منتقدین مواجه نشد. به عنوان مثال آرش خوشخو گفت بازی این بازیگر جوان و کم تجربه، نقطه ضعف فیلم بوده و حتی به کلیت فیلم هم ضربه زده است.

ریحانه در سال 1399 در سه فیلم سینمایی بازی کرد: کوسه (به کارگردانی علی عطشانی)، گشت ارشاد3 (به کارگردانی سعید سهیلی) و رقصنده (به کارگردانی بهمن گودرزی). به علاوه این بازیگر تازه کار ولی جنجالی در چند نمایش تئاتر ایفای نقش کرد: کروکی، فردریک، اولئانا، لیگ قهرمانان مرحله گروهی، هفت شهر عشق.

شروع جنجال

کم کم این بازیگر تصمیم گرفت مسیر دیگری را در پیش بگیرد. او تمام تصاویر مربوط به حضورش در سریال پدر را از اکانت اینستاگرامش حذف کرد و عکس هایی با شرایط و آرایش متفاوت را منتشر کرد. او در این باره نوشت:

من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی می شناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه ‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!

برخی رسانه ها از جمله روزنامه کیهان به این حرکت واکنش نشان دادند و این بازیگر جوان را به سوءاستفاده از صداوسیما، انجام حرکات غیرمتعارف و هنجارشکنی متهم کردند.

حاشیه ژست و اداهای ریحانه پارسا

دیگر به نظر می رسید امکان حضور ریحانه در سریال های صداوسیما وجود ندارد. اما این پایان کار نبود. حضور او در نشست خبری فیلم «خوب بد جلف2» هم حاشیه ساز شد. ویدیویی که از ژست ها و اداهای ریحانه پارسامنتشر شد واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت. او در واکنش به این جنجال گفت:

قبول دارم بخشی از حواشی که برایم به وجود آمده به دلیل رفتار خود من بوده است اما فضایی که علیه من ایجاد شد، گویی از یک دختر ۲۱ ساله، با تجربه‌ اندک بیش از حد انتظار داشتند. آنچه که از من به عنوان یک بازیگر در فضای خارج از تلویزیون و دنیای مجازی سر زد خودِ من بود اما به دلیل کم تجربگی بیش از حد در فضای مجازی دیده شد و تعجب بنده هم آنجاست که بیش از انتظار نیز مورد حمله قرار گرفت.

با تجربه‌ ای که طی مدت کوتاه حضورم در تلویزیون و سینما به دست ‌آورده ‌ام، حتما کمتر دچار حواشی خواهم شد. بعد از پخش سریال «پدر» و اتفاقی که برای عکس‌ هایم افتاد تقریبا شش ماه ممنوع ‌الکار بودم و الان هم ترجیح تلویزیون این است که با من کار نکند اما حتما حضور دوباره و چندباره در تلویزیون برایم خوشایند و جذاب است.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

در اسفند سال 1398 این خبر منتشر شد که ریحانه با مهدی کوشکی ازدواج کرده است. کوشکی یک بازیگر شناخته شده تئاتر و تلویزیون است و در سال 1359 به دنیا آمده است. اختلاف سنی این دو نفر و نحوه اعلام ازدواج شان از همان ابتدا حاشیه ساز شد. به نظر می رسید آن ها در تئاتر با هم آشنا شده اند.

جالب است بدانید این زوج جنجالی با دریافت مبلغی بالا قبول کردند در یک برنامه اینترنتی برابر اشکان خطیبی قرار بگیرند و در مورد زندگی مشترکی صحبت کنند که تازه 1 ماه بود شروع شده بود! ریحانه در یک توییت عجیب از مردان خواست که حق طلاق را به همسران خود ندهند: «حق طلاق می ‌دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در برنامه اشکان خطیبی

چند ماه بعد آن ها همه عکس های دونفره و عاشقانه شان را از اینستاگرام حذف کردند و شایعه طلاق شان در رسانه ها منتشر شد. پارسا ویدیویی منتشر کرد و بدون اشاره به خبرهای منتشره گفت حالش خوب است و لازم نیست کسی برایش نگران باشد. در ضمن او برای کوشکی آرزوی موفقیت و سلامت کرد و بدین ترتیب خبر جدایی شان تلویحا تایید شد.

انتشار عکسی از ریحانه در کنار روزبه بمانی، ترانه سرا و خواننده معروف، این شایعه را ایجاد کرد که این دو می خواهند با هم ازدواج کنند. ولی هیچ کدام از آن ها واکنشی نشان ندادند و بعد از مدتی مشخص شد این شایعه بی پایه و اساس بوده است.

ریحانه پارسا و روزبه بمانی

سام درخشانی و اظهاراتش راجع به ریحانه پارسا

خبر بعدی در مورد این بازیگر جوان مربوط به مهاجرتش بود. سام درخشانی در یک مصاحبه رادیویی گفت ریحانه کشور را ترک کرده است:

من به ریحانه پارسا توصیه کردم که پل ‌های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد. البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.

ریحانه هم در یک لایو اینستاگرامی این خبر را تایید کرد ولی از درخشانی انتقاد کرد و گفت نمی خواست موضوع سفرش به ترکیه فعلا مطرح شود. برخی رسانه ها در ایران مدعی شدند این بازیگر جنجالی برای مشارکت در ساخت فیلم سینمایی «زمان» به ترکیه رفته است.

طبق این ادعا، طرح ساخت فیلم قبلا توسط خود او نوشته شده و بعد به مرحله پیش تولید رسیده است. حتی این نکته هم اضافه شد که یک کمپانی معتبر فیلم سازی از فرانسه روی فیلم سرمایه گذاری می کند.

شروع عصیانگری های ریحانه پارسا با کشف حجاب

ریحانه پارسا یک ویدیوی جنجالی منتشر و کشف حجاب کرد. او کلاه از روی سر برداشت و گفت:

این مویی که می بینید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران زیر 2 سانت است و به لحاظ اسلامی مشکلی ایجاد نمی کند. ولی من باید بالاخره این کار را می کردم. باید واقعی ترین تصویر از من دیده می شد. کاری با هیچ چیز ندارم. من هیچ وقت نمی خواهم روبروی هیچ چیز بایستم. ولی این اتفاق افتاده است و این حقیقی ترین تصویری است که مخاطب باید از من ببیند.

ریحانه با انتشار متنی از سعید سهیلی، کارگردان فیلم سینمایی «گشت ارشاد3» عذرخواهی کرد. او گفت این فیلم سرنوشت نامعلومی دارد و امیدوار است تصمیماتش باعث ایجاد مشکل برای این فیلم و سایر کارهایی که قبلا داشته نشود.

این بازیگر پرحاشیه با انتشار یک عکس خارج از عرف در اکانت اینستاگرامش باز هم به تیتر یک رسانه ها و نقل محافل تبدیل شد. او زیر این عکس نیمه برهنه از خودش نوشت:

بگذار زمین بچرخد، زمان برقصد، خدا هم ساز خودش را بزند. این سرور که تمام شود من با خر شیطان می آیم.

این تصویر همه را یاد انتشار عکس های برهنه از گلشیفته فراهانی انداخت.

ادعای امین فردین راجع به رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری

امین فردین در برنامه اینترنتی «پشت پرده» ادعا کرد ریحانه پارسا با پویان مختاری ارتباط داشته است. او قبلا هم ادعا کرده بود داستان ازدواج این بازیگر جنجالی با مهدی کوشکی دروغ است. خود ریحانه در لایو اینستاگرامی که با مسیح علی نژاد داشت اعتراف کرد با مهدی کوشکی دوست بوده و مجبور شده از برچسب ازدواج برای آن رابطه استفاده کند.

لایو ریحانه پارسا و مسیح علی نژاد

او گفت آن ها با هم عقد نکرده بودند و هیچ ازدواجی اتفاق نیفتاده است. پارسا افزود بدین ترتیب او می توانست بگوید شوهر دارد و در امنیت است ولی حالا می گویند مطلقه ست در صورتی که در شناسنامه اش اسم هیچ مردی نوشته نشده است. امین فردین در ادامه گفت ریحانه پارسا با پویان مختاری در ترکیه دیدار کرده است و حتی با هم سفر رفته اند. خود او هم در لایو با مسیح علی نژاد این آشنایی را تایید کرد. فردین گفت این هم یکی دیگر از حربه های پارسا در جذب فالوورهای بیشتر است.

در ضمن ریحانه هم مدعی شد 98 درصد پیج های فعال در مورد حواشی زندگی هنرمندان در واقع زیر نظر پلیس فتای ایران فعالیت می کنند. او افزود در دی سال 1396 در مورد «چهارشنبه های بدون حجاب» مطلب منتشر کرده است و یک بار هم دو پسر جوان در خیابان به او تذکر داده اند که شالش را روی سرش بکشد.

ریحانه در لایو اینستاگرامی با مسیح علی نژاد گفت از زمانی که ماجرای ازدواجش اعلام شده، احساس می کند زیر نظر است و فعالیت هایش در اینترنت و تماس های تلفنی اش کنترل می شود. او گفت حتی در ترکیه هم از هر سایه ای می ترسد و این فشارها باعث شده به پرخوری عصبی دچار شود و 7 کیلو اضافه وزن داشته باشد.

ریحانه پارسا و قضاوت های دیگران

پارسا در مورد قضاوت های مختلف صحبت کرد و اظهار داشت دیگر تحت تاثیر آن ها قرار نمی گیرد و زندگی خودش را ادامه می دهد. او گفت در صورتی که یک بازیگر زن سینما مشغول کار با تهیه کننده های بزرگ باشد دیگر نه زیر نظر سازمان های امنیتی است نه تلفنش شنود می شود ولی او در این طبقه بندی ها قرار نگرفته است و برای همین به دروغ گفته ازدواج کرده که به اصطلاح سایه ای بالای سرش باشد و این مشکلات را نداشته باشد.

ترس از بازداشت

پارسا در زمانی که ساکن ترکیه بود ادعا کرد تحت فشار است و تهدید شده است که بازداشت شده به ایران برگردانده می شود. او گفت به نهادهای امنیتی در ایران احضار شده و پرونده اش در دادسرای فرهنگ و رسانه بررسی می شود.

ریحانه می گوید یک تهیه کننده سینما برای برقراری ارتباط با او از این اعمال فشارها استفاده کرده است. او افزود به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی به یک سال زندان و 84 ضربه شلاق محکوم شده است ولی این تهیه کننده بانفوذ، حکم را به پرداخت جریمه نقدی تبدیل کرده است.

ریحانه پارسا و امیر تتلو

یکی از دوستان امیر تتلو، رپر جنجالی ایران، در استوری اکانت اینستاگرامش خبر از دیدار تتلو با ریحانه پارسا داد. البته این استوری چند دقیقه بعد حذف شد. ریحانه هیچ واکنشی به این ادعا نداشت.

واکنش ریحانه پارسا به حرف های امین تارخ

او به صحبت های امین تارخ در مورد خودش واکنش نشان داد. او با انتشار بخشی از فیلم «سرب» در مورد بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و تئاتر ایران نوشت که برای تارخ احترام زیادی قائل است ولی این هنرمند بزرگ هیچ واکنشی به مهاجرت بهرام بیضایی یا وضعیت فریماه فرجامی نشان نداده است.

او نوشت بازیگر تا زمانی که در کنار مردم باشد برای آن ها محبوب و عزیز است. در ادامه او افسوس خورد که تارخ هنوز هم به هنرجوهای جوان ایرانی درس بازیگری می دهد و سال ها در مورد ظلم هایی که به مردم ایران شده سکوت کرده است. در پایان ریحانه قضاوت را تنها مختص خدا دانست و از امین تارخ خواست لات کوچه خلوت نباشد.

واکنش حسین سحرخیز به حواشی بی پایان ریحانه پارسا

حسین سحرخیز یکی از بازیگرانی بود که به حواشی پایان ناپذیر ریحانه پارسا واکنش نشان داد. او با انتشار ویدیویی در این مورد اظهار داشت:

دختری جوان که یکی دو کار تصویری داشته این روزها فقط حاشیه سازی می کند. ازدواج می کند، طلاق می گیرد، مهاجرت می کند، موهایش را می تراشد. لخت می شود! من دلم به حال این دختر می سوزد. او نیاز به کمک دارد چون مشکل روحی دارد. این دختر باید تحت درمان قرار بگیرد. چهره و آناتومی اش نشان می دهد حالت طبیعی ندارد. این حرکات و حواشی را نباید پای اهالی هنر نوشت. خدا لعنت کند کسانی که آدم های این چنینی را وارد دنیای سینما و تلویزیون می کنند. آن ها خانواده هنر را بی آبرو می کنند. من می دانم زنان بسیار شریف و باشخصیتی در میان هنرمندان ایران حضور دارند.

ریحانه پارسا و سایت های شرط بندی

پارسا در آذر سال 1399 با یک ادعای دیگر توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. او که گفته می شود وارد عرصه سایت های شرط بندی شده است، در توییتر ادعای جالبی مطرح کرد. او می گوید کسی که در عملیات بانکی این سایت ها دخالت دارد در واقع یکی از سرمایه گذاران فیلم های سینمایی در ایران است و در جشنواره فجر حاضر بوده است:

در رابطه با درگاه های بانکی فعال در ایران! آقای س.ع تا این لحظه کسی به اسم شما نرسیده؟ یا به صلاح رسانه ها و منابع خبری است که به اسم شما نرسند؟ جشنواره فجر امسال در چند فیلم به عنوان سرمایه گذار حضور داشتید؟ راستی بیت کوین امروز چند؟

برخی از سایت ها ادعا کردند فرد موردنظر، سجاد علیجانی است. کسی که به عنوان یک سرمایه گذار جوان و ثروتمند در سینمای ایران شناخته می شود و در حوزه ارزهای دیجیتال کار می کند.

ریحانه پارسا و بازی در کلیپ شادمهر عقیلی

ریحانه یک خبر جدید برای مخاطبانش داشت! او گفت در کلیپی از «شادمهر عقیلی»، خواننده معروف ایران بازی کرده است. کلیپ شادمهر با نام «بارون دلم خواست» که منتشر شد باز هم یک جنجال دیگر کلید خورد. خیلی از طرفداران این خواننده محبوب به انتقاد از این تصمیم پرداختند و در شبکه های اجتماعی هم نظرات مختلفی در مورد کلیپ منتشر شد. خیلی ها با حضور یک بازیگر جنجالی در کلیپ شادمهر مخالف بودند.

ادعای پویان مختاری راجع به کمک مالی به ریحانه پارسا

پویان مختاری در لایو اینستاگرامی که با امین فردین داشت در مورد ریحانه پارسا توضیح داد. او گفت این دختر جوان دچار مشکل شده بود و به او کمک کرده است و هزینه هتلش را هم پرداخت کرده است. پویان گفت اصلا شناختی از این بازیگر جوان نداشته و فقط به او کمک کرده است. او بعدها در استوری های اینستاگرامش نوشت:

ما برای اون خانم مرام و معرفت گذاشتیم ولی ما رو به کشوندن مردم پای میزهای … با اسم اون متهم کردن! تو یه لایو سیاسی اسم ما رو آورد و ما رو به چیزهایی متهم کرد که اصلا ربطی به ما نداشت. من رو جلوی مردم دروغگو جلوه داد. اینا همش فیلمشه. حاضره یه هنرمند مثل رضا گلزار رو خراب کنه و اصلا هم براش مهم نیس. فقط می خواد بیشتر فالوور بگیره.

پارسا هم در واکنش به این صحبت ها در اکانت اینستاگرامش نوشت:

همین قدر ساده شما به پای میزهای شرط بندی دعوت شدید. گول بخورید لطفا! همه این ها یک فیلم از پیش ساخته شده است. لطفا باور کنید. سازندگان مدتی ست تمام انرژی خود را صرف تحریف قصه های خود کرده اند. اینجا جنگل است! تبریک می گویم به همه شما که بنده را دو روز است به فحش بسته اید. شما بلیت این سیرک را خریدید و میمون بازی ما را تماشا می کنید. ما برده ایم چون شما ما را باور کردید.

انتشار عکس سوتین ریحانه پارسا

ریحانه پارسا عکسی از پستانهای خود برای تبلیغ یک برند در اینستاگرام منتشر کرد.

عکس لخت ریحانه پارسا

چالش باگزبانی ریحانه پارسا

پارسا در یک پست جنجالی دیگر مدعی شد در سن 16 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است:

ریحانه که قبلا چند هفته یک بار پست های جنجالی اش را منتشر می کرد، در فروردین سال 1400 این روند را سریع تر کرد و هر روز با یک جنجال دیگر موردتوجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گرفت. او در شبکه اجتماعی جدید کلاب هاوس فعال شد و در یکی از روم ها در جواب به کاربری که علت انتشار عکس های نیمه برهنه را پرسیده بود گفت:

می خواهم پورن استار شوم؛ جدی! این عکس‌ ها آغاز آن مسیر است.

در ضمن او یک استوری هم با همین مضمون منتشر کرد تا همه در این مورد صحبت کنند که این بازیگر سابق صداوسیما می خواهد یک پورن استار حرفه ای باشد. حتی شایعاتی در مورد ایجاد اکانت برای او در یک سایت پورن منتشر شد.

از سوی دیگر فردی که ادعا می کرد ادمین پیج های ریحانه بوده صحبت های عجیبی در این باره مطرح کرد:

یک هفته پیش گفته بودم که ریحانه پارسا به زودی پورن استار می شود. دیدید که خودش تایید کرد. او می خواهد به آمریکا برود که امنیت جانی بیشتری داشته باشد. روز 25 مرداد هم فیلمش توسط شرکت برازرز منتشر می شود. پارسا قرارداد را امضا کرده و به زودی پروفایلش در برازرز بالا می آید. او در تدارک مهاجرت است و در آمریکا عکس های لازم تهیه می شود. تابستان امسال می توانید فیلم پورن او را تماشا کنید. مدارک را هم به زودی منتشر می کنم.

افشاگری فردی که مدعی است ادمین پیج ریحانه پارسا بوده

البته پارسا در توییتر این ادعاها را تکذیب کرد. او توییت ابراهیم داروغه زاده را ریتوییت کرد:

ریحانه پارسا نگفته میخواد پورن استار بشه. فقط یک موضوع پیشنهاد داده برای گفتگو در کلاب هاوس. حالا در خلوت خودمان فکر کنیم چه واکنش هایی به این خبر زرد داشتیم؟ آیا قبول داریم ذهن جامعه مردسالار ما بیمار است؟

ریحانه در مورد این توییت نوشت:

درود به شما جناب، این دوستان همون قشر تحصیل کرده به ظاهر روشن فکر در حوزه سینما و نمایش هستند که بیشتر از مخاطب عام، خود به دنبال چنین اخبار ملتهبی هستند.

پارسا باز هم به جنجال سازی ادامه داد و این بار مدعی شد باردار است و قرار است مادر شود. او عکس تست بارداری اش را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «خدا تو رو جای همه نداشته هام بهم داده.»

البته خیلی ها این ادعا را باور نکردند. این چهره جنجالی بارها حرف های متناقضی زده و مشخص است نمی توان به ادعاهایش اعتماد کرد. یکی دیگر از این اظهارات هم در مورد همکاری با سایت های شرط بندی بود. او در یکی از روم های کلاب هاوس ادعا کرد از همکاری با سایت های شرط بندی پشیمان شده است! ولی مشخص نیست چند روز دیگر چه تصمیمی می گیرد و باز با چه ادعای عجیبی سعی می کند در کانون شایعات قرار گیرد.

دروغ سیزده ریحانه پارسا و ماهک

ماهک، یکی دیگر از چهره های جنجالی اینستاگرامی هم همین عکس را منتشر کرد و مدعی شد باردار شده است. بدین ترتیب مشخص است که خبر باردارشدن ریحانه و ماهک «دروغ سیزده» بوده است. ماهک در یک استوری دیگر به این اتفاق اشاره کرد و گفت که ادعایش دروغ بوده است.

ادعای ریحانه پارسا در مورد تجاوز سیاوش اسعدی به او

ریحانه پارسا این بار با یک افشاگری توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. او که قبلا ادعا کرده بود در 16 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است، این بار تمام جزئیات ماجرا را فاش کرد. او مدعی شد فرد موردنظر سیاوش اسعدی بوده است. اسعدی یک کارگردان شناخته‌شده در سینمای ایران است. ریحانه در 16 سالگی بازیگر نقش آتیه در فیلم سینمایی «سال تحویل» بود. او در این باره اظهار داشت:

بگذار حالا که مجنون خطاب می‌شوم، بگذار حالا که هر بار فکر می‌کنم کجا چی شد که من جهانم رو سرم خراب شد، بگذار حالا که همه قرار است بگوییم، بگویم me too. سیاوش اسعدی 16 سالم بود و تو در نقش مردی شیفته، روح و روان و جسم من رو به بازی گرفتی. چه کسی توقع دارد اکنون من شب‌ها آرام به خواب بروم؟ بهای رسیدن به کدام آرزو تسلیم در برابر تعرضات است؟ با افتخار همه جا نشستی گفتی شما نمی‌دونین لمس پرز پوست یه دونه 16 ساله چه لذتی داره. بگو باز، از افتخارات بگو. دلم کبابه برای نورا و اوستا.

نورا هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون همسر سابق سیاوش اسعدی است. در ضمن او فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه، دو بازیگر پرسابقه و معروف سینماست. او این چنین واکنش نشان داد:

نکته اول اینکه این اخبار بیشتر از همه به دست من رسیده است. لزومی ندارد کسی آن را برایم بفرستد. نکته دوم اینکه من سال‌هاست جدا شدم و شخصا دلیلی ندیدم که این مساله رسانه‌ای بشود. از اخبار پخش‌شده متاسفم و امیدوارم هر آنچه عدل است اتفاق بیفتد. نکته آخر اینکه به نظرم درست نیست به خاطر این اتفاق که اصلا به من و پسرم و پدر و مادرم ربطی ندارد، مورد بی‌احترامی و لعن و نفرین قرار بگیریم.

هاتف علیمردانی، یکی از کارگردانان سینما هم به این جنجال واکنش نشان داد:

اخیرا جنبش‌هایی شروع شده علیه تجاوزها و زنان بسیاری مورد تجاوز قرار گرفتند و با شجاعت این مساله را بیان کردند. من هم با این جنبش همدردی می‌کنم و سعی کردم صدایشان باشم. اما امروز به دلیل دیگری حرف می‌زنم. صحبت از قشر شریف و آسیب‌پذیری است که گاهی به ناحق گوشه رینگ می‌افتد. من به عنوان کارگردان سینما تلاش کردم در مسیر انسانی حرکت کنم و فضای امنی برای همه ایجاد کنم. اخیرا به ناحق همکاران من را آماج اتهامات قرار می‌دهند و کسی هم از آن‌ها دفاع نمی‌کند تا آسیب نبیند. همان‌طور که فرد قربانی حق دارد حرف بزند، خیلی‌ها هم برای رسیدن به شهرت از آبرو و شهرت بقیه استفاده می‌کنند. این خانم ریحانه پارسا که شرمم می‌آید او را بازیگر بدانم در یک سال اخیر چه کرده است؟ او تا سایت قمار پیش رفت که شهرت پیدا کند. چرا باید آبروی یک کارگردان شریف و خانواده همسرش را ببریم آن هم به خاطر کسی که همه ما می‌دانیم چگونه زندگی کرده است. چند وقت پیش برای یک کارگردان دیگر هم این مشکل پیش آمد و می‌دانم که به ناحق به او حمله کردند. خواهشا قبل از قضاوت کمی فکر کنید. با آیدین آغداشلو چه کردند؟ از چنین آدمی انتظار چنین رفتاری هست؟ او سیرتر از این حرف‌هاست. خواستم با سیاوش اسعدی همدردی کنم. خیلی از خانم‌ها را در سینمای ایران دیدم که دائم منتظر فرصتی برای نفوذ هستند. حالا همه آن‌ها که به نتیجه نرسیدند با بازی کردن با آبروی افراد سعی می‌کنند معروف شوند.

شبکه های اجتماعی

اکانت رسمی ریحانه پارسا در اینستاگرام

مطالب جدید

پیش بینی فوتبال امشب

پیش بینی فوتبال امشب به بررسی بازی‌های امشب برای شرط بندی فوتبال می‌پردازد و بهترین…

می 4, 2024

مصاحبه انگیزشی (Motivational Interviewing) برای درمان اعتیاد به قمار

مصاحبه تحریکی (Motivational Interviewing) یک روش معتبر در روان درمانی است که برای افزایش انگیزه…

می 4, 2024

اعتیاد به قمار چیست و چگونه می‌توان آن را درمان کرد؟

مانند هر چاقو که می‌توان با آن میوه پوست کند یا آدم کشت، شرط بندی…

می 4, 2024