وان ایکس بت AML

هشدار مسدود شدن دارایی ارز دیجیتال؛ واریز و برداشت از سایت 1XBet و سایت‌های شرط‌بندی دیگر

به تازگی آدرس‌هایی که تراکنشی با کیف پول‌های سایت وان ایکس بت داشته‌اند، توسط سرویس‌های ضد پول شویی (Anti-money laundering) شناسایی شده و تراکنش‌های آنها در صرافی‌ها مسدود می‌شود.

سرویس GETBLOCK AML SERVICE یکی از سرویس‌های ضد پولشویی است. در این سرویس، تراکنش‌هایی که ارتباطی با آدرس‌های وان ایکس بت داشته باشند به طور قطع برچسب ریسک بالا (High Risk) خورده و سرویس‌دهی به آنها توسط صرافی‌ها انجام نخواهد شد.

در نهایت برای آزادسازی مبالغ مسدود شده از شما درخواست ارسال مدارک می‌شود و در صورتی که نتوانید اثبات کنید این تراکنش به سایت شرط‌بندی ارتباطی ندارد مبلغ خود را برای همیشه از دست خواهید داد.

احتمال دریافت خطای AML FAILED زمانی که شما با سایت‌های شرط‌بندی بین المللی در ارتباط هستید بسیار محتمل است. این موضوع محدود به سایت 1xbet نیست.

جلوگیری از مسدود شدن کیف پول

برای جلوگیری از مسدود شدن تراکنش‌های ارز دیجیتال چند راه حل که در ادامه توضیح داده شده‌اند، توصیه می‌شود.

عدم انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال

علی رغم تصور عمومی، تراکنش‌های ارز دیجیتال دارای شفافیت فوق العاده بالایی هستند. به محض اینکه یک آدرس کیف پول مرتبط با یک عملیات خلافکارانه یا غیرقانونی شناسایی می‌شود، تمام کیف پول‌های مرتبط با آن و تمام تراکنش‌های گذشته‌ی آن نیز شناسایی می‌شوند. باز هم بر خلاف تصور عمومی، سیستم بانکی به این اندازه شفاف و قابل پیگیری نیست. بنابراین در صورتی که می‌توانید از درگاه‌های بانکی استفاده کنید. راه حل دیگر استفاده از سیستم‌های مالی آفشور مانند پرفکت مانی و وب مانی است.

بررسی سلامت کیف پول

اگر طی چند ماه اخیر تراکنشی با سایت‌های شرط بندی برای واریز یا برداشت از طریق ارز دیجیتال داشته‌اید، بهتر است قبل از ارسال پول خود به صرافی‌ها، سلامت کیف پول خود را بررسی کنید. در صورتی که کیف پول شما در دسته کیف پول‌های ریسک بالا برای پول‌شویی قرار گرفت، باید قبل از ارسال آن به صرافی خود را برای مراحل احراز هویت و اثبات منبع پول آماده کنید.

سرویس‌های AML آنلاین

سرویس‌هایی برای بررسی سلامت کیف پول در بلاکچین‌های مختلف وجود دارد.

  • سایت ای‌ام‌ال بات amlbot.com: بررسی سلامت هر کیف پول 1$ هزینه دارد.
  • سایت گت بلاک getblock.net: بررسی سلامت هر کیف پول 1$ هزینه دارد.
سرویس AML Bot
سرویس AML Bot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *