هانی کرده و داوود هزینه

هانی کرده کیست؟ احتمال قتل هانی کرده

هانی کرده، لیدر سابق باشگاه استقلال و یکی از اشرار مشهور تهران است که با اوج گرفتن انتشار ویدئو در فضای مجازی، به شهرت رسیده است. هانی کرده رفاقت نزدیکی با داوود هزینه، دیگر چهره مشهور اینستاگرام دارد. اخیرا احتمال کشته شدن هانی کرده، در رسانه ها مطرح شده است.

اینستاگرام هانی کردهhanikordeh
اینستاگرام داوود هزینه (داوود غفاری)davoodhazine

بیوگرافی هانی کرده

مانند سایر اشرار تهران، اطلاعات دقیقی از دوران کودکی هانی کرده نیست اما وی با فعالیت به عنوان لیدر استقلال، در ابتدا معروف شد. سبک خاص زندگی وی که بارها موجب دستگیری او شده، هانی کرده را بیشتر از سایرین مورد توجه قرار داده است.

هانی کرده-استقلال

هانی کرده به لطف استقلال، روابط نزدیکی با برخی مسئولین پیدا کرد و حتی اخیرا عکسی با عنوان هانی کرده، مدافع حرم، در وی از سوریه منتشر شد. پلیس امنیت، چند بار هانی کرده را تحت عنوان اراذل و اوباش، دستگیر کرده که آخرین بار در جریان پرونده قتل وحید مرادی، این اتفاق رخ داد.

هانی کرده و داوود هزینه(داوود غفاری)، رفاقت نزدیکی با هم دارند. داوود غفاری که از طریق سایت شرط بندی پوکوبت(که توسط دوست دخترش پارمیس اداره می‌شود)، روزگار می‌گذارند؛ بارها در استانبول با هانی کرده ملاقات کرد.

آیا هانی کرده کشته شد؟

اخیرا ویدئویی در روز سوم دی ماه در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود چند نفر جلوی بستنی فروشی علی بابا در خیابان وحدت اسلامی تهران، به وی حمله کرده اند و شدت جراحات به حدی است که احتمال مرگ وی می رود.

بیوگرافی هانی کرده

فیلم قتل هانی کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *