شروع ایندکس شدن سایت‌های شرط‌بندی در گوگل و پایانی برای سایت‌های کلاهبردار

سایت‌های شرط‌بندی که از اسکریپت پارسیگا یا همان بت بال ۹۰ (مونتیگو) استفاده می‌کردند برای مدتی طولانی یعنی از زمان راه اندازی تا کنون در نتایج جستجوی کاربران ظاهر نمی‌شدند. دلیل این موضوع تنظیمات فنی این سایت‌ها بود که به گوگل اجازه‌ی خزش و فهرست کردن آنها را نمی‌داد.

طی این سال‌ها علت این تصمیم یعنی جلوگیری از نمایش سایت‌ها در گوگل مشخص نبود. اما اکنون سیاست گردانندگان و تصمیم‌گیران این نرم افزار تغییر کرده است. هم اکنون گوگل اجازه خزش و فهرست کردن این سایت‌ها در نتایج جستجو را دارد.

تاثیر نمایش سایت‌های شرط‌بندی در گوگل

برای مدت‌های طولانی، از آنجایی که سایت‌ها به صورت مستقیم در گوگل نمایش داده نمی‌شدند، تعداد بیشماری صفحه در اینترنت ایجاد شد تا کاربرانی که در گوگل به دنبال سایت‌های شرط‌بندی بودند را به خود جذب کنند و به سایت مورد نظر خود هدایت کنند.

همین موضوع باعث ایجاد پدیده‌ای با نام «کاربر دزدی» در میان سایت‌های شرط‌بندی شد. سایت‌های بسیاری هستند که تمامی کاربران خود را به همین طریق از سایت‌های خوش‌نام دیگری جذب کرده‌اند.

حال با تغییر این سیاست، طی چند هفته آینده شاهد نمایش سایت‌های اصلی به کاربرانی هستیم که در گوگل جستجو می‌کنند و به مرور سایت‌های کلاهبردار مخاطبان خود را از دست می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *