Aghamiri

حسن آقامیری کیست؟

بیوگرافی سید حسن آقامیری؛ روحانی جنجالی از خلع لباس تا لایوهای اینستاگرامی

سید حسن آقامیری خوانساری در روز 17 اسفند سال 1358 در شهر تهران به دنیا آمد. او یک روحانی معروف بود که به خاطر سخنرانی های متفاوت و ساختارشکنش خلع لباس شد ولی همچنان انتشار ویدیوی صحبت های او توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

روحانی جوان

سید حسن در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. پدر او روحانی بود و او کم کم به سمت تحصیلات دینی تمایل پیدا کرد. او در سال 1375 وارد حوزه علمیه شد. آقامیری سخنرانی در مجالس مذهبی را از سال 1380 شروع کرد و در ادامه به روستاها رفت و منبرهایش در ماه های محرم، صفر و رمضان برپا شد. در ادامه این روحانی جوان وارد مجالس مذهبی دانشگاه ها شد و این بار مخاطب سخنرانی هایش دانشجویان و جوانان بودند. او از سال 1388 در هیئت های شهر قم به سخنرانی می پردازد. او در این مورد می گوید:

بیدار باش!

اهل منبر باید بداند که یک روحانی است و این سمت فقط برای بالای منبر نیست، یعنی مردم دوست دارند در تمام زوایای زندگی این شخص را روحانی بدانند. البته این بدان معنا نیست که ژست درست شود، بلکه مقصود این است که مردم طلبه ها را در کنار خود درک کنند، گرچه این شخص یک سری ضوابط را رعایت می کند و مردم هم متوجه حساسیت های معرفتی او می شوند. مقصودم از بیان این حرف این است که مردم فقط از ما حرف نمی خواهند، بلکه دوست دارند تبلور کلمات ما را در خود ما احساس کنند.

تفاوت و تمایز این روحانی جنجالی با سایرین از آنجا شروع شد که ویدیو و فایل صوتی سخنرانی هایش توسط مخاطبان دست به دست چرخید. این فایل ها در سایت «بیدار باش» منتشر می شود و از سوی دیگر از طریق اپلیکیشن های اینستاگرام و تلگرام مخاطبان زیادی پیدا کرده است. در سایت یوتیوب هم کانالی با نام «آرشیو تصویری سخنرانی های سید حسن آقامیری» این سخنرانی ها را منتشر می کند.

این روش های انتشار سخنرانی ها در کنار محتوای متفاوت صحبت های او باعث شد خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کند. در ضمن این محبوبیت تنها محدود به بخش مذهبی جامعه ایران نبود. دختران و پسرانی که زیاد در مجالس مذهبی حاضر نمی شوند هم جذب صحبت های آقامیری شدند.

آخوند تلگرامی

حتی برخی لقب «آخوند تلگرامی» را برایش انتخاب کردند چون در اینستاگرام و تلگرام طرفداران میلیونی به دست آورد. کار به جایی رسید که مجله همشهری جوان در سال 1395 این روحانی معروف را به عنوان روحانی سال معرفی کرد:

سید حسن آقامیری یکی از روحانیونی است که راه شهرت را جور دیگری طی کرد، از مسیر تلویزیون و تریبون‌ های مهم و مراسم شناخته شده به شهرت نرسید، بلکه از راه جوانان و فضای مجازی سری بین سرها پیدا کرد و بین قشر خاصی از جوانان محبوب شد.

Svg%3E

خلع لباس

حالا باید به آن روی سکه پرداخت. این محبوبیت روی دیگری هم داشت و آن هم انتقادات بسیاری بود که سید حسن را هدف قرار داد. روحانیان بزرگ و سخنرانان مذهبی با لحنی تند به انتقاد از صحبت های ساختارشکن این روحانی جنجالی پرداختند.

از سال 1395 بود که این صداهای مخالف بیش از پیش شنیده شدند. خبرگزاری ها در مورد محتوای صحبت هایش یادداشت انتقادی منتشر می کردند و شخصیت های شناخته شده ای چون علی اکبر رائفی پور، مهدی دانشمند و طه حجت هم به صراحت او را زیر سوال می بردند.

نظر حجت الاسلام طه حجت

جناب آقامیری من خطر را در کلام شما می ‌بینم. اینکه شما جاهلانه و فقط صرف کسب شهرت، حرف هایی می ‌زنید که خلاف واقع است، که ان شاءالله این طور باشد و صد البته چه جاهلانه و چه عامدانه وارد طریق مذلت شده اید و قطعا باید پیش پروردگار پاسخگو باشید و بدانید که هر عملی و سخنی خواه ناخواه در جامعه و سرنوشت آیندگان تاثیرگذار خواهد بود و گاهی احتمال دارد سخن را زیاد جدی نگیریم ولی آن سخن، همین که از خطوط اصلی زاویه بگیرد در طول تاریخ، فاصله‌ خودش را از حق دور و دورتر می‌ کند و مسلماً مسئول مستقیم تمام این انحرافات شخص شما خواهید بود.

مهم ترین اتفاق جنجالی برای آقامیری زمانی افتاد که در دی سال 1397 اعلام کرد خلع لباس دائم شده است. او حکم قاضی شعبه دوم کیفری دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کرد و مشخص شد علاوه بر خلع لباس،‌ به دو سال زندان که 5 سال تعلیق شده محکوم شده است. همین موضوع باعث شد نام آقامیری بیشتر از قبل در جامعه ایران مطرح شود.

حالا دیگر کسانی که سخنرانی های او را ندیده و نشنیده بودند هم وارد ماجرا شدند و حساسیت در این مورد بالا رفت. جالب است بدانید در همین بازه زمانی بود که بیش از 400 هزار نفر به فالوورهای اکانت رسمی سید حسن در اینستاگرام اضافه شدند.

واکنش معصومه اتبکار

واکنش رسانه ای به این اتفاق را با هیچ پوشش خبری در مورد سایر روحانیون نمی شود مقایسه کرد. کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی به این حکم واکنش منفی نشان دادند. حتی شخصیت های مشهوری از دولت ایران مثل معصومه ابتکار (معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری) هم به حمایت از آقامیری پرداختند:

امیدوارم این رای در مرحله تجدیدنظر بشکند. آقای سیدحسن آقامیری زبان جوانان را خوب می داند. جلب اعتماد جوانان دهه هفتادی و هشتادی و گفتگو با آن ها هنر کمی نیست. خدانگهدارت باشد سید.

واکنش سید احمد خمینی

تن آدمی شریف اسـت بـه جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت. سیدجان عزیزتر می‌شی. خودت و خدای خودت قاضی اول و آخرین. نه این‌کـه هر کی محکوم بوده سالم بوده اما اکثر آدمای سالم محکومند. عزت و ذلت خدا می‌ده و توی این دنیا همین محبت‌ هاي مردمه کـه همیشه همراهته. خوش باش کـه ستمگر نبرد راه بـه منزل. یاحق!

علی رغم این فشار و مخالفت های بسیار، حکم موردنظر در ماه اسفند اجرا شد. دادگاه ویژه روحانیت قم ب نیابت از دادگاه ویژه تهران حکم خلع لباس سید حسن را ابلاغ کرد و قاضی گفت «به ما نیابت دادند تا همین جا حکم را اجرا کنیم.» دادگاه با اجرای حکم خارج از محل دادگاه هم مخالفت کرد و آقامیری در دادگاه لباس روحانیت از تن خارج کرد و رفت.

یکی از جنجالی ترین صحبت های حسن آقامیری در مورد شغل روحانیت

من کار اقتصادی انجام می ‌دهم، کاسبی می ‌کنم. نه اینکه منبر درآمد نداشته باشد؛ ولی من کاسبم و دنبال کار حلال هستم. برای کار هم شأن قائل نیستم؛ اگر مثلاً بتوانم در قم رستوران تأسیس کنم حتماً این کار را انجام می ‌دهم. اهل بیت(ع) کار می ‌کردند اما برخی تصور می ‌کنند که اهل بیت (ع) دست به خاک می ‌زدند طلا می ‌شد و کاری انجام نمی‌ دادند. در حالی که این‌گونه نیست همه آن ها شاغل بودند کشاورزی می‌ کردند، تجارت می ‌کردند و روایت ‌های بسیاری هم در این زمینه وجود دارد. سؤال کردم شغل حضرت ابوالفضل (ع) چه بود؟ هیچکس نمی ‌دانست. گفتم چون نمی ‌دانید شغل من و امثال من چیست. چون اگر حضرت ابوالفضل(ع) شغل داشته باشد حاج آقا هم باید شغل داشته باشد. بنابراین ابوالفضلِ ذهن شما باید بیکار باشد تا بیکاری ما [روحانیون] توجیه شود.

Svg%3E

اتفاقات حاشیه ای

سید حسن در مورد انتقاداتی که علیهش مطرح شده می گوید:

به نظر من، جریان‌ های متعصب مذهبی، تو جهات مختلفش و یه سری جریان ‌هايي كه وابستگي سیاسی‌ به جناح ها دارند بعضی وقت ‌ها افرادی هستند که مرید یک شخصند. اون شخص هم اهداف سیاسی يا اقتصادي داره! ندیدم عُموم مردم حرف من رو بد بفهمند. اگر بد می ‌فهمیدند كه اين همه پیگیری نمی‌ کردند. یکي از دوستاي من برداشته بود زیر جمله‌ ای از من اسم یه سخنران دیگه رو نوشته بود و گذاشته بود توی گروهی که با من مخالف بودند. همه به به و چه چه کرده بودند که چه جمله‌ نابی. بعد گفته بود این جمله برای آقامیریه . جمله رو اصلا نمی ‌بینند. آدم ها رو می ‌بینند. من متن دعای ابوحمزه را ترجمه کردم. فقط نگفتم این دعای ابوحمزه است. بعد ببینید زیرش رفتند چه کامنت‌ هایی گذاشتند. کسايي که ادعای مذهبی بودن‌شون ميشه! خب این رو كه امام سجاد (ع) فرموده. یا مثلا جمله ای از استاد مطهری گفتم و فقط منبعش رو نگفتم. چون اگر بگم این جمله برای استاد مطهریه نه طرفداراش فکر می‌ کنند نه مخالفاش. مخالفاش ميگن حرف درستی نیست طرفداراش هم ميگن دمش گرم.

سید حسن و سه فرزند

سید حسن متاهل است و سه فرزند (هانی و حلما و هیوا) دارد. تصاویری که از زندگی شخصی او در اینترنت منتشر شده هم حواشی زیادی داشته است. او در این مورد اظهار داشت:

من آدم راحتی هستم مثلا با فرزندانم، هانی و حلما به پارک بازی، سینما، کنسرت، جنگل و دریا می روم و لباس شخصی هم می پوشم. توی خیابون امکان داره شلوار جین هم پام کنم!

Svg%3E

لایو حسن آقامیری با احلام

شاید اولین لایو اینستاگرامی سید حسن که جنجالی شد، صحبت او با احلام بود. احلام یک خواننده عرب تبار ایرانی است که در امارات زندگی می کند و برخی از آهنگ هایش در ایران مشهور شده است. آقامیری در این لایو در مورد حرام بودن خوانندگی برای زنان گفت:

ما همین الان از مراجع فتوا داریم که تک خوانی و جمع خوانی زن و مرد فرقی نداره. مهم چیزی هست که می خونه. ما از گوش و چشم مون هم غذا می خوریم. میگه مواظب باش. اون چیزی که گوش میدم اگه در من تاریکی ایجاد می کنه، استرس و عصبانیت و انگیزه تعدی میده حتی اگه قرآن هم باشه نباید گوش کرد. وقتی غناست و ترویج گناه و لاابالی گری بحثش جداست. قرار نیست بگم من آخوندم می فهمم بقیه باید به حرف من گوش کنن. شما می تونین سوال کنین. استدلال اینه که خوراک مهمه نه صدای مرد یا زن.

مناظره حسن آقامیری با ناصر رفیعی

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در اکانت رسمی اش در اینستاگرام به جنجال های سید حسن اشاره کرد و او را به مناظره دعوت کرد. او نوشت دوران بزن دررو گذشته و اگر مرد هستید به مناظره بیایید.

مناظره این دو با حضور حجت الاسلام علی سرلک از طریق اینستاگرام پخش شد. حسن آقامیری در این مناظره گفت:

من ممنونم که این فرصت را مهیا کردید حرف بزنیم. بقیه از دور سنگ پرانی می کنند. شما با من حرف می زنید. حرف های شما به معنی تایید من نیست. من مسئول رفتار و گفتار خودم هستم. چون بعدا ممکن است شما را اذیت کنند. من جوانم و بلندبلند فکر می کنم. قصد بدی هم نداریم کارمان را انجام می دهیم. مشکل همین نبود گفتگوست. بارها شده روحانیون با من تماس گرفتند و رفتم و توضیح دادم حرف هایم از کدام منابع است. بعد هم آن ها کتاب ها و منابع شان را در اختیارم گذاشتند برای مطالعه بیشتر. من می توانم فیلم سخنرانی شما را به گونه ای تقطیع و منتشر کنم که اصلا باورتان نشود. بارها شده صحبت های بزرگان را تقطیع کرده اند و زندگی شان نابود شده است.

و اما صحبت های ناصر رفیعی:

من به آقای عسگری، رئیس صداوسیما گفتم در صداوسیما برنامه های گفتگو ترتیب بدهید. گفتگو بین کسانی که هم افق و هم نظر نیستند. در تاریخ، مسائل اعتقادی و … ما حرف داریم. نیت دعوا و زد و خورد نیست. دین جواب دارد شاید ما آن را نمی دانیم. ما نباید عقب بمانیم. ما اگر از فضای مجازی استفاده نکنیم بقیه استفاده می کنند و ماهواره می فروشند. امیدوارم طلایه دار این گفتگوها صداوسیما باشد و از این گفتگوها نترسند. خود من هم به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقد دارم. ولی نباید به گونه ای فقر در جامعه را مطرح کنیم که مردم از انقلاب پشیمان شوند. نه ما انقلاب و دین و کشورمان را دوست داریم. وقتی شما از کلام امام خمینی مثال می آورید یعنی شخصیت و عقاید او را قبول دارید.

واکنش عزت الله ضرغامی

عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صداوسیما هم به این مناظره واکنش نشان داد:

یکی از مشکلات ما این است که فورا به بحث ‌های آزاداندیشی جنبه حاکمیتی می ‌دهیم. مثلا وقتی آقای رفیعی و آقای آقامیری با هم گفت‌وگو می ‌کنند، در ذهنمان آقای رفیعی نماینده حاکمیت است چون در حضور رهبری منبر می ‌رود و آقای آقامیری چون منتقد است، مقابل حاکمیت است. بنابراین پیروز و مغلوب میدان را به پیروزی یا شکست نظام در آن مناظره تعبیر می ‎کنیم. این یکی از بدبختی ‌های ماست. مخالفان آزاداندیشی خیال می‌ کنند اگر کسی در یک بحث کمی عقب افتاد، کل نظام دچار خدشه می ‌شود ولی اصلا این ‌طور نیست و باید این نگاه را جا بیندازیم.‌ هستند کسانی که می ‌گویند چه کاری بود، یک روحانی خلع‌لباس‌ شده را وجاهت و مشروعیت داد. من بعضی جاها می‌ گویم اصلا این ‌طور نیست. آقای آقامیری ۱.۲ میلیون فالوور داشت، اما وقتی خلع لباس شد ۱.۸ میلیون شد. شما فکر می ‌کنید خلع لباس مشروعیت او را از بین می ‌برد؟ دوران خلع لباس یک روحانی به ‌خاطر اندیشه ‌اش گذشته است.‌

لایو حسن آقامیری با آناشید حسینی

یکی از لایوهای جنجالی سید حسن با آناشید حسینی (مدل و طراح لباس ایرانی و یکی از چهره های مشهور اینستاگرامی) بود. او در این لایو اینستاگرامی گفت:

همه ما مسئولیت داریم. حواشی که در فضای مجازی ایجاد می شود و این بداخلاقی ها و فحش ها و قضاوت های عجولانه حال همه مان را بد می کند. این فضا نعمتی است که می تواند باعث پیشرفت شود ولی ما در جهت عکس از آن استفاده می کنیم. شما نمی توانید فضای مجازی را انکار کنید. بازتاب برخی موارد در فضای مجازی دقیقا برعکس واقعیت است. من می خواهم این سوءتفاهمات از بین برود چون باعث تصمیم غلط می شود. یک جوان می گوید دیگر اسم و شهرت و آبرو مهم نیست. فقط پول مهم است. او می گوید ببین آناشید حسینی را، ببین فلان هنرمند را. فقط پول مهم است.

آناشید حسینی هم گفت:

من یک فعالیت اقتصادی را شروع کردم و در این جامعه کار می کنم. لطف خدا و حمایت کسانی بود که مرا دنبال می کنند و من احتیاجی به پول ندارم. درآمد خوبی دارم. اگر از همین حالا هم کار نکنم باز هم محتاج کسی نیستم. قطعا حلال و حرام بودن پول برای من مهم است. حق بدهید که خیلی چیزها را نمی توان در این فضا گفت. برخی پیج ها عکس های بی حجاب مرا منتشر کردند و این مرا ناراحت کرد. من در یک لایو گفتم این که باحجاب هستم به این خاطر نیست که نشان بدهم آدم خوبی هستم. همین حضور من در ایران نشان می دهد که چارچوب های مشخصی در زندگی ام داشته ام.

صحبت های حسن آقامیری در مورد تتلو

امیر تتلو، رپر جنجالی است که بارها با اظهارات عجیب و نامتعارفش به تیتر یک رسانه های ایران تبدیل شده است. ویدیوی اظهارنظر آقامیری در مورد تتلو با واکنش های مختلفی همراه بود. او گفت:

آقای امیر تتلو مگه تو ایران نبود؟ مگه برا شهدا نمی خوند؟ مگه برا انرژی هسته ای نخوند؟ مگه نگفت اگه کنسرت بذارم به طرفدارام میگم با حجاب بیان؟ کی تو این مملکت اذیتش کرد؟ کی مجوز نداد؟ کی بردش تو میتینگ سیاسی؟ کی اینو برد جاهایی که مشخص بود هیچ ارتباطی به خط فکریش نداره؟ کی به اسم مجوز دادن کلی ازش باج گرفت؟ کی طرفو نابود کرد؟ بعد هم شرایطی ایجاد کرد که یارو ول کنه بره. و حالا رفته و خط قرمزها رو رد می کنه. اون آدم کی بود کجاست؟ اونی که اینو برد رو ناو جماران کجاست؟

خودتون با دستای خودتون این کارو کردین. من اعتراضی نمی کنم چون میگم وقتی داخل بود چرا لال بودین؟ الان همه تون شدین مومن و ما کافر. تمام اونایی که باعث شدن یه هنرمند به اینجا برسه تمام کسایی که اذیتش کردن مسئولن. طرف هرکاری کرد تو چارچوب های این مملکت کار کنه ولی شما امکان کسب درآمد از هنرش رو بهش ندادین. اونی که جوونامون رو نابود می کنه قانون های دست و پاگیریه که فقط برا ماست. برا خودتون که قانونی نیست.

لایو حسن آقامیری با حصین

سید حسن با حسین رحمتی (حسین ابلیس یا حصین)، خواننده معروف سبک رپ فارسی هم لایو اینستاگرامی داشت. روحانی سابق در مورد حصین گفت:

اجازه بده ازت حلالیت بگیرم چون از یکی از بیت هات تو پادکستم استفاده کردم.

حصین هم در جواب گفت:

اجازه ما هم دست شماست. من همیشه لایوها و سخنرانی هاتون رو دنبال می کنم. حالا می خوام ازتون در مورد فعالیت هاتون بپرسم که ماجرای کلیش چیه؟

آقامیری هم توضیح داد:

ما فعالیتی داریم که برای تامین مخارج زندگیه. مشاور تبلیغاتی هستم و فروش عسل هم از طریق سایت داریم. گلخونه و گلفروشی هم داریم. یه چیزی هم هست به اسم بیدارباش که توش بلندبلند فکر می کنیم. چیز پیچیده ای نیس خیلی ساده ست. اصل برای ما فکرکردنه. کسی که بخواد راهشو هم پیدا می کنه. آدم دوست داره جامعه ش رشد کنه. درد جامعه من بی فکریه. تاریخ ما پر از نبخشیدن هاست. این روش ما رو خوشبخت نکرد. ما میگیم راه بخشیدن رو امتحان کن. وقتی اشتباهات بقیه رو نمی بخشی خودت رو تبدیل به زباله دونی می کنی پر از اونا. اونا رو ببخش که خودت رها بشی.

لایو آقامیری با امین فردین

امین فردین خبرنگاری است که با افشاگری های جنجالی در برنامه پشت پرده، توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است. او اطلاعات زیادی از پشت پرده زندگی سلبریتی های ایرانی دارد. او در لایو اینستاگرامی با سید حسن در مورد انگیزه کارش گفت:

هدف من مبارزه با ریاکاریه. وقتی تو ایرانی چرا کار اشتباه می کنی که بعد از برملاشدنش می ترسی؟ من میگم باید جلوی ریاکاری رو گرفت. طرف ادعای مسلمونی می کنه رو پیشونیش جای مهره ولی دویست نفرو صیغه کرده هزار جور کثافت کاری داره. من اینا رو دیدم چون تو اون سیستم بودم. ما به اینا می گفتیم جوراب سفید دمپایی. من این ریاکارها رو می شناسم. تکنیک من پاپاراتزیه. این روش تو دنیا مرسومه. در مقابل هم فقط میگن آبروی مومن رو نبر.

آقامیری در جواب گفت:

کسایی که به شما اطلاعات میدن این کارو نصفه کاره انجام میدن. ممکنه شما رو بندازن تو دام. اینا ممکنه برن با یه سلبریتی وارد رابطه بشن و بعد آتو بگیرن. اون وقت می تونن هر کاری خواستن از طرف بخوان و تهدید کنن اگه قبول نکنه، اون آتو رو میدن به امین فردین که رسواشون کنه.

لایو آقامیری با متین دوحنجره

سید حسن در لایو با متین دوحنجره (خواننده مشهور)، در مورد صحبت با احلام و تتلو توضیح داد:

حمایت از هنر طرف هیچ اشکالی نداره. هیچ آدمی کلا تاریک نیست. در مورد تتلو میگم. آخرین کارش رو هم شنیدم. یه ترانه عاشقانه بود. ما باید تاریکی ها رو کمتر کنیم روشنی ها رو بیشتر. به من میگن چرا با احلام حرف زدی؟ این دختر خودمونه. از همین ایران رفته. بعد میگن با بزرگان موسیقی صحبت کن. من که نمی تونم بگم بزرگان بیان با من حرف بزنن. این دلزدگی ها رو وقتی درست کردیم که برا خودمون شانی قائل شدیم و گفتیم با فلانی حرف نمی زنم. مگر اولیای ما با بقیه حرف نمی زدن؟ گفتگو داریم می کنیم. این اشتباهه که فک کنیم این حرف زدن یعنی تایید 100 درصد وجوه اون آدم. نه اونا منو 100 درصد تایید می کنن نه من اونارو.

لایو آقامیری با پیکاسو

آقامیری با پیکاسو (سید احمد معین شیرازی) قهرمان معروف ورزش های رزمی هم لایو اینستاگرامی داشت:

خیلی از مخالفت ها ربطی به مواضع شما نداره. چرا تو دین گفتن مقابل تهمت دفاع نکن؟ چون اون خودش می دونه تهمت می زنه. تهمت زدن کاری نداره. هرچقدر هم توضیح بدی کسی باور نمی کنه. چون انقدر تو جامعه ما دروغ زیاده که کسی باور نمی کنه شما راست میگی. گوش دادن به تهمت بازی کردن تو پازلیه که شخصیت تو رو پایین میاره. هرچی تهمت تو دنیا بود به من زدن. مثلا گفتن تو افکار منحرف شریعتی و مطهری رو داری. در حالی که شریعتی و مطهری به هم نمی خورن.

ابتلای به کرونا

سید حسن در شهریور سال 1399 از طریق اکانت اینستاگرامش اعلام کرد به بیماری کرونا مبتلا شده بود و با تلاش پزشکان و پرستاران مشکل رفع شده است.

واقعیت اینه که من زندگی کردن رو دوست دارم و برام خیلی خیلی شیرینه. ولی خوب، هیچکس تو دنیا ابدی نیست و همه باید یه روز از اینجا بریم. با اینکه می دونم بعد از عالم دنیا هر کجا که باشم، دلم برای خیلی چیزهای اینجا تنگ میشه. برای سربه‌سر بابا گذاشتن، برای شنیدن صدای مامان، برای شونه‌ زدن به موهای حلما، برای نگاه ‌کردن به کارهای هانی، راستی چقدر دوست دارم بدونم هیوا بزرگ که میشه، چی کار می کنه، چطوری فکر می کنه!

عکس حسن آقامیری با شلوارک و سگ

آقامیری در آذر سال 1399 با یک عکس، دوباره جنجال ساز شد و توجه خیلی از رسانه ها را در ایران به خود جلب کرد. او در این عکس کنار یک سگ با شلوارک نشسته بود. انتشار این عکس واکنش های منفی زیادی را به همراه داشت. حتی یکی از مجریان صداوسیما هم در شبکه تهران به انتقاد از او پرداخت:

شما را مردم به اسم خدا و پیغمبر می شناسند. با تکیه بر منبر رسول الله بود که شما شناخته شده و معروف شدید. خداوکیلی کسی که ما او را به اسم پیغمبر و کلام اهل بیت می شناسیم باید عکسی با شلوارک منتشر کند؟ این شانیتی است که ما برای چنین شخصی قائلیم؟ انگار خودتان می خواهید شائبه ها را تقویت کنید.

Svg%3E

شبکه های اجتماعی

اکانت اینستاگرام سید حسن آقامیری hasanaghamirii
کانال یوتیوب سید حسن آقامیری Hasanaghamiri
کانال تلگرام بیدارباش bidarBash1

اکانت رسمی سید حسن آقامیری در اینستاگرام

Svg%3E

مهندس صنایع، علاقمند به بازی به خصوص بازی های ورق، نویسنده آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *