امیر تتلو

امیر تتلو(Tataloo) دستگیر شد؛ پایان راه امیرحسین مقصودلو؟

امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو)، ساعتی قبل در شهر استانبول ترکیه بازداشت شده است و طبق گفته مقامات ایران، احتمال بازگشتش به کشور وجود دارد.

دنبال کنندگان اینستاگرام امیر تتلو، از صبح امروز با استوری‌های عجیبی از این خواننده مشهور روبرو شدند و در نهایت فهمیدند که پلیس ترکیه، تتلو را دستگیر کرده است.

امیر تتلو در زمان دستگیر شدن تلفن همراه خود را در دست داشته است. به نظر می‌رسد پلیس ترکیه تلفن او را هنوز ضبط نکرده است. تتلو خبر دستگیری خود را به صورت استوری از داخل ماشین پلیس ترکیه مخابره کرده است.

گرفتنم گفتن دولت ایران تورو میخواد تا الان نمیخواست حالا ما داریم میریم لندن میخوان

استوری امیر تتلو از داخل ماشین پلیس ترکیه

امیر تتلو، معشوقه دنیا جهانبخت (از پایه‌های اساسی سایت مونتیگو) که طی ماه‌های اخیر به خاطر درگیری با پویان مختاری، مدیر سایت حضرات هم جنجال آفریده بود، دیشب اعلام کرد که قصد دارد به لندن برود. تتلو حتی عکسی از چمدان‌هایش را هم منتشر کرد.

دستگیری تتلو

در ساعات اولیه صبح امروز، خبر از دستگیری اش داد. در حالی که وی گفته بود در فرودگاه دستگیر شده است، مدیر تتلو به بی بی سی فارسی گفته است که امیر تتلو هنگام تمدید اقامت ترکیه توسط پلیس دستگیر شده و احتمال بازگشتش به ایران وجود دارد.

دستگیری امیر تتلو

پلیس ایران، بازداشت امیر تتلو را تایید کرده است. سردار نوریان، سخنگوی ناجا به باشگاه خبرنگاران گفت:

به درخواست پلیس اینترپل ایران و همکاری پلیس ترکیه، تتلو بازداشت شد. هم اکنون کارهای اداری مربوط به انتقال تتلو در دست انجام است.

علت دستگیری امیر تتلو در ترکیه

به گفته امیر تتلو در اینستاگرام، علت دستگیری وی، شکایت مقامات ایران به اینترپل ترکیه بوده است. طی این شکایت عنوان شده که تتلو جوانان را به استفاده از مواد مخدر تشویق می کند.

به نظر می‌رسد پلیس ترکیه دلیل دستگیری امیر تتلو را به اینگونه توضیح داده است:

میگن مهر قرمز روته!! دولت ایران گفته این جوونارو تشویق میکنه به مواد مخدر و میخوان منو برگردونن ایران!!! عجب بابا، عجب!! منو خودی زد رقیق، کاش میشد بگم از حریف خوردم!!

استوری امیر تتلو درباره علت دستگیر شدنش در ترکیه

امیر تتلو شهید واقعی

امیر تتلو یک استوری درباره شهید واقعی منتشر کرد. از انتشار این استوری می‌توان اینگونه برداشت کرد که امیر تتلو از آینده‌ای که در انتظارش است هراس دارد و صحبت از مرگ و شهادت می‌کند.

اینو مطمئنم که تنها کسی که اگه بمیره واقعا شهید شده منم. بخاطر همین دیگه هیچ استرسی ندارم. آروم ترم از همیشه. من به بی احترامی و دستبند بجای مزد آهنگام عادت کردم!! لااقل اینجوری دیگه کسی ازم توقعی نداره!!

استوری امیر تتلو درباره شهید واقعی

امیر تتلو به دلیل تلاش زیادی که برای تولید آهنگ‌ها و فعالیت‌های خود در ارتباط با مخاطبان خود داشت و همواره برای آن طلب هیچ مزد و هزینه‌ای نکرد، خود را شهید واقعی می‌داند.

درخواست کمک توسط امیر تتلو

امیر تتلو طی یک استوری به صورت غیر مستقیم از طرفدارانش درخواست کمک کرده است. هرکاری می‌توانید برای من بکنید!

تا گوشیم دستمه بگم. من هر کاری بلد بودم کردم واستون!!

درخواست کمک امیر تتلو

استوری‌های امیر تتلو از لحظه بازداشت

3 Pings & Trackbacks
  1. Pingback: واکنش پویان مختاری(حضرات) به دستگیری امیر تتلو – بخت

  2. Pingback: طومار اینترنتی آزادی امیر تتلو با تلاش پویان مختاری، در آستانه رسیدن به 300 هزار نفر! – بخت

  3. Pingback: پویان مختاری(حضرات) برای آزادی امیر تتلو، راهی استانبول شد – بخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *