اسپانسر-واتفورد

لوگوی بیتکوین، به عنوان تبلیغ روی آستین پیراهن تیم واتفورد قرار گرفت!

در حالی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتر اسپانسری از شرط بندی دارند و واتفورد نیز از این قائده مستثنی نیست و sportsbet.io را تبلیغ کرده است، آنها در زمینه تبلیغ روی آستین از بیتکوین را به عنوان اسپانسر می‌بینند. تبلیغ بیتکوین به این صورت، باعث می‌شود که هواداران فوتبال بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا شوند.

بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال در حال مطرح‌تر شدن هستند. این به دنیای فوتبال نیز سرایت کرده است. حالا باشگاه‌های فوتبال بیتکوین را به عنوان یک ارز برای فروش بلیت یا کالاهای مرتبط با فروشگاه خود می‌پذیرند. با اینکه بیتکوین راهی دراز تا مطرح شدن به عنوان ارز اصلی فاصله دارد و افراد زیادی استفاده از آن را ریسکی می‌دانند، قراردادهای اسپانسرینگ به جا افتادن آن، بی شک کمک خواهد کرد.

واتفورد در سایت خود اعلام کرد که لوگوی بیتکوین روی آستین، بخشی از قرارداد همکاری با Sportsbet.io اسپانسر اصلی آنهاست. بیِ (B) بیتکوین در یک دایره قرمز روی آستین چپ بازیکنان واتفورد تا پایان این فصل درج خواهد شد. مدیر بازاریابی اسپورتس بت در این خصوص گفت:

قرارداد ما با واتفورد، تفاوت عمده‌ای با سایر قراردادهای اسپانسرینگ دارد. این تفاوت، اضافه کردن لوگوی بیتکوین است. امیدواریم که با چنین قراردادی موجب بیشتر شدن توجه‌ها به ارزهای دیجیتال شویم.

آنها امیدوارند که با این اقدام، ترس مردم از این ارز دیجیتال و غیرملموس کاهش یابد. گفتنی است، اسپورتس بت همینک اسپانسر باشگاه فلامینگوی برزیل نیز هست اما در آن باشگاه، بیتکوین را تبلیغ نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *