ارزش بیت کوین

ارزش بیتکوین دوباره صعودی شد

پس از یک هفته سراسر سقوط، بار دیگر ارزش بیتکوین در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد. در زمان نوشتن این مطلب در حالی ارزش بیتکوین به 8357 دلار رسیده که یکشنبه به 7700 دلار رسیده بود و این بین، شاهد تفاوتی 8 درصدی یا به طور خاص، شاهد تفاوتی 6 درصدی طی 24 ساعت اخیر بوده‌ایم.

بنا بر پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رفت که کاهش ناگهانی ارزش بیتکوین، بازگشتی داشته باشد و وضعیت ثابت شود. پیش بینی‌ها حاکی این است که ارزش بیتکوین بازهم در روزهای آتی به رشد خود ادامه می‌دهد تا به عددی منطقی‌تر در ادامه برسد.

در بررسی چارت بیتکوین در پنج سال اخیر، هیچ چیزی نرمال نیست. ارزش این ارز دیجیتال در مارس 2016 کمتر از 400 دلار بود. یک سال و چند ماه بعد، در دسامبر 2017 ارزش بیتکوین به 19.6 هزار دلار رسید. در دسامبر 2018 ارزش بیتکوین 3.1 هزار دلار بود، در ژوئن 2019 از مرز یازده هزار دلار عبور کرد و در سپتامبر اخیر، به ناگاه طی دو روز، دو هزار دلار از ارزش آن کاسته شد.

سایت‌های شرط بندی در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند برای کاربران خود تراکنشی امن را ترتیب دهند به همین دلیل ارزهای دیجیتال و به طور ویژه بیتکوین، حضور چشمگیری داشته‌اند. با این حال، ارزش بیتکوین ثبات ندارد و این مشکلاتی را ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *