چت‌جی‌پی‌تی‌ (ChatGPT) می‌تواند دسترسی به مکان‌های شرطبندی را بهبود بخشد!

چت‌جی‌پی‌تی‌ (ChatGPT) می‌تواند دسترسی به مکان‌های شرطبندی را بهبود بخشد!

چت‌جی‌پی‌تی‌ (ChatGPT) می‌تواند دنیای شرطبندی را نیز متحول کند و امکانات دسترسی به مکان‌های شرطبندی را برای بازیکنان و علاقمندان بهبود ببخشد! در این مقاله به شرح این موضوع خواهیم پرداخت. پس همراه مجله بخت باشید.

مقدمه

پس از سال‌ها، اگر نگوییم دهه‌ها، که به سختی به وضعیت «موفقیت بزرگ بعدی» خود چسبیده‌ بود، فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بالاخره به لحظه‌ی طلایی خود رسید. و آن لحظه ارتباط زیادی با آوازه ایجاد شده‌ توسط محصولی به نام چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) دارد.

چت‌جی‌پی‌تی‌ که توسط آزمایشگاه هوش مصنوعی OpenAI توسعه یافته و از بودجه سخاوتمندانه و پیش‌بینی شده مایکروسافت بهره می‌برد، همانطور که نیویورک تایمز اخیراً بیان کرده است، «یک چت‌بات است که می‌تواند به طور خودکار به درخواست‌های نوشته‌ شده‌ به روشی پاسخ دهد که گاهی به طرز وحشتناکی شبیه انسان است.» احتمالاً روزی می‌توانید بچه‌ها را به کلاس‌های باله در حومه‌های کسل‌کننده و بدون میله‌های جذاب سوق دهد یا هدایای خلاقانه برای همسران 30 ساله انتخاب کند، در حالی که توانایی فانی انجام همین کار مدت‌هاست مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

در حال حاضر، چت‌جی‌پی‌تی قطعاً می‌تواند مقاله کلاس دهم دخترتان را بنویسد یا شما را فریب دهد که فکر کنید با یک انسان در آن سوی چت آنلاین با ارائه‌دهنده کابل خود صحبت می‌کنید. همچنین می‌تواند اینترنت را برای افراد دارای معلولیت بسیار مطلوب‌تر کند، همانطور که آخرین تلاش یک شرکت اسرائیلی مصمم است نشان دهد. اما برای شرط‌بندی‌کننده‌های ورزشی موبایل دارای معلولیت، آینده ممکن است هنوز دور از انتظار باشد.

اساسا تحول‌آفرین!

وقتی به چالش‌هایی فکر می‌کنیم که یک فرد معلول ممکن است هنگام شرط‌بندی داشته باشد، ممکن است تصور شود که این مکان‌های شرط‌بندی ورزشی فیزیکی هستند که برای افراد این نوع جذابیت خاصی ندارند. اما همانطور که جاش باسیل (Josh Basile)، یک فلج چهاراندام C4-5، در سپتامبر به Sports Handle گفت، مکان‌های شرط‌بندی غیرتجاری معمولاً مناسب‌تر هستند. در عوض، این سایت‌های شرط‌بندی ورزشی موبایلی هستند که باید در این زمینه کارهای زیادی انجام دهند، زیرا استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های آن‌ها اغلب برای افرادی که دارای آسیب‌ها و شرایط مختلف فیزیکی یا حسی هستند یا مشکل است یا غیرقابل دسترس است.

باسیل که در یک حادثه هنگام بادی‌بوردینگ در سواحل دلاور (Delaware) دچار آسیب جانی شد، برای شرکتی به نام accessiBe کار می‌کند که تمرکز آن بر کمک به کسب‌وکارهای آنلاین برای پیروی از قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت است. Equally AI مستقر در اسرائیل، که توسط مدیرعامل ران رونن (Ran Ronen) بنیان‌گذاری شده‌ است، کارهای مشابهی را در مقیاس جهانی انجام می‌دهد.

هر دو شرکت، و همچنین سایرین در این صنعت، از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا به مشتریان کمک کنند محصولات خود را برای افراد دارای معلولیت کاربرپسندتر کنند. اما Equally AI اولین شرکتی است که چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) را از طریق محصولی به نام فلویی (Flowy) در پروتکل عیب‌یابی خود ادغام می‌کند.

توسعه دهندگان Equally AI برای تقسیم کردن Flowy به ساده‌ترین اجزای آن، نقاط مختلف داده را از طریق چت‌جی‌پی‌تی (مشکلاتی که باید حل شوند و راه‌حل‌های بالقوه همراه با هر کد کمکی) فیلتر می‌کنند و راه‌حلی منسجم‌تر از آن چیزی که هر گروهی از انسان‌ها می‌توانستند به طور موثر تصور کنند پدیدار می‌شود. رونن توضیح داد: «برای اینکه یک وب‌سایت را در دسترس قرار دهید، باید وب‌سایت خود را اسکن کنید و مشکلاتی را پیدا کنید – عناصری که طبق استانداردها ساخته نشده‌اند». « این مسئله کار زیادی می‌برد. همه ابزارهای خودکار کافی نیستند زیرا باید برخی چیزها را با صفحه‌خوان‌ها آزمایش کنید.»

«چت‌جی‌پی‌تی اساساً تحول‌آفرین است. وقتی مشکلی را پیدا می‌کنیم، می‌توانیم تمام اطلاعات را به چت‌جی‌پی‌تی بدهیم: این مشکل است، این همان چیزی است که فکر می‌کنیم راه حل است. اکنون می‌توانم اطلاعات بیشتری را منتقل کنم: محتوای وب‌سایت، چارچوب وب‌سایت، سطح دسترسی من. سپس می‌توانم آن را به چت‌جی‌پی‌تی بدهم و اساساً تمام اطلاعات را تجزیه و تحلیل می‌کند و راه‌حل بهتری به من می‌دهد.»

یک نقص وب در سراسر جهان

هر دو شرکت باسیل و رونن به سرعت آمار دلخراشی را به دست می‌آورند: تنها 3 درصد از اینترنت برای افراد دارای معلولیت کاملاً قابل دسترسی است. بسته به قوانین یک کشور، این امر باعث می‌شود تا 97٪ از اینترنت به دلیل عدم اطمینان از دسترسی یکسان همه مردم به اطلاعات یکسان در معرض دعوی قضایی قرار گیرند.

تاکنون، نهادهای آمریکایی تا حد زیادی این موضوع را کنار گذاشته‌اند. رونن در مورد محل استقرار دفتر مرکزی شرکت خود گفت: «اسرائیل اولین کشوری بود که سیستم جریمه بسیار تهاجمی را علیه وب‌سایت‌های غیرقابل دسترسی اعلام کرد. در عرض دو سال، تقریباً تمام وب‌سایت‌ها در اسرائیل قابل دسترسی شد.» در دنیای بازی، Equally AI چندین مشتری تجارت الکترونیک و بخت‌آزمایی مستقر در بریتانیا دارد – اما هیچ مکان شرط‌بندی ورزشی‌ای ندارد.

رونن گفت: «خیلی بد است، زیرا احساس می‌کنم اگر آن شرکت‌ها بتوانند بگویند، «ما نه تنها در دسترس هستیم، بلکه اولین کسی هستیم که در دسترس هستیم»، تأثیر اجتماعی بسیار خوبی ایجاد می‌کند. یک هفته پیش، رونن در لینکدین اعلام کرد که دسترسی سریع به Flowy را به هر کسی که اعلام کند علاقه‌مند است اعطا می‌کند. در میان پاسخ‌دهندگان مدیرانی از Google، Meta، TikTok، State Farm و 888، شرکت بازی مستقر در اسرائیل که SI Sportsbook را در ایالات متحده اداره می‌کند، بودند.

اگر چیزی که مورد نیاز است، تشویق است، وجود دارد. اما اینکه چقدر طول می‌کشد تا این فناوری به دست شرط‌بندان آمریکایی برسد، حدس آن دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *