جارویس-فورتنایت

بازی‌های بزرگ با متقلبان چه می‌کنند؟ فورتنایت اشک پسری 17 ساله با دو میلیون سابسکرایبر را در آورد!

جارویس کای، یکی از معروفترین بازیکنان فورتنایت بود. او عضوی از تیم FaZe Clan بود که در E-Sports فعال است. آخرین ویدیوی کانال یوتیوب جارویس با 2 میلیون دنبال کننده، به گریه‌های این پسر 17 ساله تعلق دارد. همانطور که پیشتر گفته شد، فورتنایت یکی از معتاکننده ترین بازی های تاریخ است و اثر آن را با کوکائین مقایسه می‌کنند.

مسئله این است که جارویس در یکی از آخرین ویدئوها، نشان داده بود که چطور با استفاده از Aimbots برای بهبود وضعیت تیراندازی خود استفاده کرد است. Aimbots یکی از معروف‌ترین شیوه‌های تقلب در فورتنایت است که در آن، با تقلب شلیک شما بدون دقت کافی نیز به بهترین مناطق بدنِ دشمن برخورد می‌کند. حتی مشخص شد که این بات به جز انجام عمل خود، می‌تواند باعث افشای اطلاعات خصوصی افراد دیگر شود.

نمایش این کلک، باعث شد که فورتنایت اکانت جارویس را برای همیشه بن کند. جارویس در صحبت‌های آخر، اعلام کرد تنها قصد او سرگرمی بوده و به هیچ وجه فکر نمی‌کرد چنین چیزی منتظرش بوده باشد. او حتی اعلام کرد که این اولین باری بوده که تقلب کرده است.

اپیک گیمز پیش از این اعلام کرده بود که بدون هیچ مماشاتی، با افراد متقلب برخورد خواهد کرد. جارویس، مرتبا از این کمپانی بابت خطای خود عذرخواهی کرد و بعد گریست. با این حال به نظر نمی‌رسد اتفاق جدیدی در این موضوع رخ دهد. بسیاری از بازیکنان مطرح فورتنایت در ساعات گذشته چیزهایی در توییتر با هشتگ #FreeJarvis نوشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *