پوکر حرفه ای

برادران هینکل در مسابقات پوکر RunGood Poker افتخار آفریدند

مسابقات جهانی پوکر در سال 2019 به شیوه تگزاس هولدم در گراند کازینو برگزار شد. 314 نفر توانستند مبلغ 575 دلاری ورود را پرداخت کرده و در این مسابقات شرکت کنند. وقتی 9 نفر به دیدار پایانی رسیدند، دو برادر دور میز بودند. برادران هینکل یعنی بلر هینکل و میسون هینکل اهل میزوری آمریکا، این دو برادر بودند. در پایان بلر برنده این مسابقه شد و به 35 هزار دلار رسید. میسون نیز به جایگاه ششم و جایزه 6 هزار دلاری رسید. جالب اینکه میسون در این مسابقه توسط برادرش از جریان بازی کنار رفت!

گفتنی است بلر هینکل در سال 2008 در مسابقات WSOP به قهرمانی و جایزه 507 هزار دلاری رسیده بود. برادران هینکل، برادر دیگری به اسم گرنت دارند که او نیز یکی از افراد موفق پوکر جهان به حساب می‌آید.

در کل بین این برادران، گرنت و بلر موفق‌تری بوده‌اند. گرنت در سری جهانی پوکر سابقه دو بار بردن دستبند طلا و جایزه 831 هزار دلاری را هم دارد. او همینطور یک بار دیگر در این مسابقات به جایزه 373 هزار دلار رسید. بلر هم در یک سری مسابقات پوکر مربوط به سال 2013 به جایزه 1.7 میلیون دلار رسید. میسون پوکر حرفه‌ای را در سال 2018 شروع کرده و هنوز راهی دراز برای رسیدن به سطح برادران خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *