پوکرباز آمریکایی

یک آمریکایی به دنبال عورت نمایی در جریان مسابقات پوکر، به تروریسم محکوم شد

کنت اسراوس در مسابقات پوکر جهانی WSOP اقدام به نشان دادن آلت خود به حضار کرد. او اهل پیتزبرگ در ایالات متحده است. اسراوس به این زودی در مکان‌های عمومی ظاهر نخواهد شد. این مرد 45 ساله 29 آگوست در دادگاه حاضر شد. مشخص شد دادگاه وی را به اقدام تروریستی محکوم کرده است. رئیس دادگاه لیندال بل تقاضای 150 هزار دلار وثیقه کرده است. قرار است جلسه آتی دادگاه وی در سپتامبر برگزار شود.

عورت نمایی
عورت نمایی

حادثه اصلی در ششم جولای رخ داد. بسیاری از پوکربازهایی که برای مسابقات سری جهان در لاس وگاس حاضر بودند عکس‌هایی از این مرد عورت‌نما منتشر کرده بودند. مقامات به سرعت استراوس را از آن مکان که در آن مسابقات پوکری با حداقل ورودی ده هزار دلار برگزار می‌شد، خارج کردند. با این حال این پایان اقدامات عجیب این مرد نبود. او در بیست و سوم جولای در توییتی به اهالی وگاس اعلام کرد که به استادیوم بیس بال این شهر نروند. چون دیداری برگزار نخواهد شد و زمان اوست که به یک اسطوره تبدیل شود!

دادگاه اقدامات استراوس را بسیار نگران کننده معرفی کرده است. حتی اگر اقدام نخست او قابل چشم پوشی باشد، توییت‌های او در ادامه زنگ خطر را مقامات به صدا در آورده بود. گفتنی است در اکتبر 2017 یک تیراندازی بزرگ در وگاس رخ داد که حاصل آن مرگ 59 نفر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *