دونالد ترامب-ملانیا ترامپ-ایوانکا ترامپ

از عکس لخت ملانیا تا دوتایی‌های عجیب با ایوانکا؛ عکس هایی که ترامپ دوست ندارد شما ببینید!

ایوانکا ترامپ

از آلبوم خانوادگی خانواده ترامپ کسی خبر ندارد اما در اینترنت عکس‌های عجیب دو نفره زیادی از این پدر و دختر می‌بینید که گاها فراتر از رابطه معقول به نظر می‌آید. یکی از عجیب‌ترین آنها زمانی است که ایوانکا ترامپ عملا در حال لَپ دنس برابر پدرش قرار گرفت. عکس مذکور به کنسرتی در سال 1996 مربوط می‌شود. در عکسی دیگر نیز در دونالد دستش را کنار باسن ایوانکا گذاشته که آن هم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. سایر عکس‌ها می‌توانید نگاه‌های خاص دونالد به ایوانکا و ایوانکا به دونالد را ببینید. شایعه بسیار قوی که کاربران بسیاری آن را جستجو می‌کنند، سکس ترامپ و دخترش است.

تیفانی ترامپ

خواهر ناتنی ایوانکا در زمینه مدلینک فعال است. او همینطور دوست پسری به نام راس دارد که اعلام کرده به دونالد ترامپ رای نداده و نخواهد داد. ترامپِ پدر از این دو موضوع بسیار ناراحت است.

ملانیا ترامپ

ملانیا قرار نبود بانوی اول ایالات متحده باشد. چه در رابطه با ترامپ و چه پیش از آن، او هرگز چنین کاراکتری را از خود نشان نداده بود. چند مسئله در خصوص او حائز اهمیت است. یکی عکسی است که تد کروز به صورت کاملا برهنه از وی گرفته بود. دیگر بوسه‌های زوری دونالد از وی است که بارها دیده شده است.

عکس با زنان دیگر

تاجر آمریکایی از هر فرصتی برای فشار دادن چند زن سکسی به خود استفاده می‌کند. برای مثال بوسه‌ای که به زور از گونه الیویا کولپو بانوی شایسته آمریکا گرفت.

بیل کلینتون

“گرفتن از واژن” چیزی بود که یک بار ترامپ در مورد یک زن گفته بود. در خصوص بیل کلینتون به نظر او مشکلی با گرفتن از دستگاه تناسلی مردانه نداشته است.

دونالد ترامپ-بیل کلینتون

سرود ملی

ترامپ همواره خود را به عنوان یک میهن پرست معرفی کرده است. با این حال عکسی از او شکار شده بود که در زمان پخش سرود ملی بی توجه ایستاده بود.

سرود ملی-ترامپ

چیزی در مورد کازینوی ورشکست شده ترامپ می‌دانید؟

One Ping
  1. Pingback: توییت ترامپ به فارسی، پرلایک ترین توییت به زبان فارسی تاریخ توییتر شد – بخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *