پوکر حرفه ای

سرجی رکساچ قهرمان پوکر اروپا شد و به جایزه 2 میلیون دلاری رسید

سرجی رکساچ به قهرمانی مسابقات پوکر اروپا در بارسلونا رسید. این مسابقات به صورت تگزاس هولدم برگزار شد و ورودی 100 یورویی داشت. در این مسابقات 64 نفر شرکت کرده بودند و سرانجام برنده به جایزه 1.8 میلیون یورویی (2 میلیون دلار) رسید. اولین بار بود که رکساچ به جایزه‌ای هفت رقمی در پوکر می‌رسید. کل جوایز او در مسابقات پوکر حالا به 4.7 میلیون دلار رسیده است. او با این مبلغ، در رده صد و سی‌ام جهان در بین پوکربازهایی که بیشترین مبلغ را برنده شده‌اند، جا گرفت.

سرجی رکساچ پس از قهرمانی گفت: باورنکردنی بود. سال‌ها برای این لحظه تلاش کرده بودم. راهی طولانی آمدم. برخی مردم در ابتدا شانس می‌آورند اما من شروع سختی داشتم. با این حال، حالا بسیار خوشحالم. گفتنی است بین 9 نفری که به میز فینال رسیدند، میکالای واسکابوینیکائو به کمترین مبلغ دست پیدا کرد که 199 هزار دلار بود. سم گرافتون که در نهایت نفر دوم شد نیز 1.4 میلیون دلار با خود به خانه برد.

رکساچ اهل ژیرونای اسپانیا است. با این حال او چند سالی می‌شود که دیگر در اسپانیا زندگی نمی‌کند. همینک او ساکن لندن انگلستان است. او متولد 1988 است. رکساچ در اینستاگرام فعالیت دارد اما پوکرباز چندان معروفی نیست. فالورهای اینستاگرام سرجی رکساچ، کمی بیشتر از هزار نفر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *