سرگی نظرف

سرگی نظرف کیست؟

سرگی نظرف (Sergey Nazarov) یا سرگی نازاروف متولد سال 1988 یک دو تابعیتی روسی آمریکایی است که بیش از هر چیزی به دلیل بنیانگذاری رمزارز چین لینک (LINK) در دنیا شناخته می شود.

پدر و مادر سرگی نظرف که هر دو مهندس بودند، در اوایل دهه 90 میلادی به نیویورک مهاجرت کردند. آنها سرگی را از سال های ابتدایی کودکی با کامپیوتر آشنا کردند. او در سال های تحصیل دوره راهنمایی به یادگیری برنامه نویسی شروع کرد.

او در دانشگاه نیویورک در رشته فلسفه و مدیریت موفق به اخذ مدرک لیسانس شد، اما علائق او بیشتر به کارآفرینی و راه اندازی کاری برای شخص خودش بود. او در سال 2010 به عنوان دستیار استاد (TA) پرفسور لارنس لنیهان کار کرد که بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری «Firstmark Capital» بود. او در ادامه شش ماه نیز به عنوان کارآموز در حوزه ارزیابی شرکت های استارت آپی در همان شرکت مشغول به کار شد.

او در سال 2011 به ارزهای دیجیتال علاقمند شد. قبل از شروع پروژه اسمارت کانترکت که شرکت راه انداز ارز دیجیتال چین لینک بود، یک صرافی آنلاین به نام AssetExchange راه اندازی کرد. همچنین او یک سرویس ایمیل غیرمتمرکز به نام (CryptoMail) نیز ایجاد کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *