برایان کنی

برایان کنی، موفق‌ترین پوکرباز تاریخ: 250 میلیون دلار بردن از راه پوکر محتمل است!

برایان کنی مردی سی و دو ساله و اهل نیویورک است. او تاکنون 55.7 میلیون دلار در طی دوران حرفه‌ای پوکر خود برنده شده است. در جدول ثروتمندترین بازیکنان پوکر (به صورت قانونی) او صدرنشین لیست است. او پیش از اینکه در پوکر حرفی برای گفتن داشته باشد، خود را با بازی کارتی سحر و جادو مطرح کرد. با این حال حضوری قدرتمند در پوکر داشت.

کنی اولین بار در سال 2014 موفق شد یکی از بخش‌های مسابقات مطرح پوکر WSOP را برنده شود. اینطور به جایزه 153 هزار دلاری رسید. از وقتی که او پوکر حرفه‌ای را در سال 2007 آغاز کرده، به طور میانگین روزانه 20 هزار دلار برنده شده است. پیش از کنی، جاستین بونومو که اهل اوکلوهامای آمریکاست، با 48 میلیون دلار رکورد دار پیروزی در پوکر بود.

برایان کنی بیشتر این مبلغ را با بازی در تورنمنت‌های بزرگ و گران قیمت به دست آورده است. وقتی از او پرسیده شد که حد نهایت پیروزی‌ها کجا خواهد بود، گفت: چه کسی می‌داند جوایز در مسابقات پنج یا ده سال دیگر چطور خواهند بود. به طور حتم به رکورد 100 میلیون دلار خواهم رسید. چه کسی می‌داند، شاید حتی به 200 میلیون هم برسم، یا 250 میلیون. احتمالا بیش از این نخواهد بود. بیشترین احتمالی که می‌دهم، رقمی بین 100 تا 150 میلیون دلار در دوره حرفه‌ای کار است.

2 Pings & Trackbacks
  1. Pingback: سرجی رکساچ قهرمان پوکر اروپا شد و به جایزه 2 میلیون دلاری رسید – بخت و اقبال

  2. Pingback: 10 بازیکن برتر ایرانی پوکر چه کسانی هستند؟ – بخت و اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *