کاندیداتوری دن بیلزریان برای انتخابات 2024 آمریکا

پیش از این دن بیلزریان را برای شما به طور کل معرفی کردیم. جوانی آمریکایی-ارمنی که ادعا می‌کند با بردن در پوکر ثرومتند شده اما مدارک زیادی مبنی بر دروغگویی او وجود دارد. بنا بر گزارشات، پدر او در دهه نود میلادی حاضر به پرداخت بدهی‌های خود نشد و اعلام ورشکستگی کرد و از سوی دیگر پول خود را به حساب‌های خارجی منتقل کرد و وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، آن را به حساب دو پسر خود ریخت و اینطور افسانه دن بیلزریان متولد شد. او که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اینستاگرام به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر علاقه زیادی نیز به دونالد ترامپ نشان داده است.

دن بلزریان-دونالد ترامپ
دن بلزریان-دانلد ترامپ

او در آخرین صحبت‌هایش اعلام کرد که بابت کاندیداتوری در انتخابات 2024 آمریکا جدی است و اگر انتخاب شود، سکس، مواد مخدر و الکل را کنار خواهد گذاشت. در واقع او قول داده که در صورت انتخاب توسط مردم آمریکا، تمام زمان خود را در دفتر کارش سپری کند و به انجام کارهای مربوط به رئیس جمهور بپردازد. وقتی از او دلیل کاندیداتوری را سوال کردند، گفت جهان به او نیاز دارد و در حال حاضر فساد فراوانی در جهان وجود دارد و قوانین زیادی اشکال دارند. از سوی دیگر او اعلام کرد که وضعیت جهان از نظر محیط زیستی خوب نیست و این اولویت او خواهد بود.

او تلاش خواهد کرد کاندیدای حزب جمهوری خواه باشد اما تفکراتی لیبرال نیز دارد. او حامی حق مردم در داشتن اسلحه و یا انتخاب شریک جنسی همنوع است اما به نظرش تغییرجنسیت نباید پیش از هجده سالگی انجام شود.

او در حال حاضر 150 میلیون دلار دارد و قول داده نیمی از این پول را به کمپین انتخاباتی خود اختصاص دهد. البته او قول داد اگر انتخاب شود، نیمه دیگر پول خود را به انجام امروز بشردوستانه اختصاص خواهد داد. او مطمئن است که شانس خوبی برای انتخاب دارد مگر اینکه کانیه وست تصمیم بگیرد با او رقابت کند!

دن بلزریان
دن بلزریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *