نیل شیپرلی-چلسی

«نیل شیپرلی» مهاجم سابق چلسی به دلیل خودارضایی در برابر یک مادر و دختر، از سوی دادگاه محکوم شد!

نیل شیپرلی مهاجم سابق تیم جوانان انگلیس، اولین بار در سال 1992 در پیراهن چلسی در لیگ انگلستان به میدان رفت و سه سال دیگر در این تیم به بازی ادامه داد. او در ادامه دوران بازی خود در واتفورد، ساوتهمپتون، پالاس، فارست، ویمبلدون، شفیلدیونایتد و چند باشگاه دیگر بازی کرد و سرانجام در 2013 اعلام بازنشستگی کرد. او حالا 45 ساله است و سابقه دوره‌های کوتاه مربیگری در چند باشگاه کوچک را نیز دارد.

مدت زیادی بود که از این بازیکن فراموش شده خبری نبود تا امروز که رسانه‌ها خبری عجیب در مورد او منتشر کردند. مهاجم سابق لیگ برتر به دلیل خودارضایی برابر یک مادر و دختر شانزده ساله به دوازده ماه کار عام المنفعه محکوم شده است! او چهارشنبه در دادگاه حاضر شد و جرم خود را پذیرفت.

داستان این بود که او سوار بر ون خود در منطقه غرب لندن به سوی این مادر و دختر راند و شیشه را پایین داد و ماشین را متوقف کرد. این دو شخص در حالی که از ماشین دور می‌شدند، متوجه شدند که شیپرلی آلت خود را در دست دارد و مستقیما به این مادر و دختر خیره است و با ون به آرامی به دنبال آنها می‌آید.

مادر مذکور، اعلام کرد که حرکت متهم بسیار مشمئزکننده بود. شیپرلی همینطور مجبور شده بیست روز در برنامه‌ای برای ترک خودارضایی شرکت کند. شیپرلی اخیرا با مشکلات شخصی زیادی روبرو شده است. پدر او فوت کرده، خودش نیز درگیر قمار شده و بدهی بالا آورده است.

شیپرلی سابقه 150 بازی در لیگ برتر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *