پوکر - مشروب

آیا مخدرها به بازیکنان پوکر کمک می‌کنند؟

بسیاری از بازیکنان پوکر معتقد هستند که مواد مخدر، عملکرد آن‌ها را در پوکر بهبود بخشیده است. برنده 15 دوره مسابقات جهانی پوکر (WSOP) فیل هلموث از جمله بازیکنان پوکر است که به استفاده از مواد مخدر در حین پوکر اعتقاد دارد.

آیا واقعاً مواد مخدر به شما کمک می‌کند بازیکن بهتری در پوکر باشید؟

آدرال (Adderall)

بسیاری از بازیکنان پوکربر این باورند که آدرال به تقویت ذهن کمک می‌کند، این در حالی است که بسیاری از مطالعات جدید نشان می‌دهد که این مخدر هیچ تاثیری از لحاظ تقویت ذهن ندارد.

آدرال یکی از انواع آمفتامین است که برای درمان اختلال کمبود توجه بیش فعالی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما بسیاری بر این باور بودند که این دارو باعث افزایش تمرکز و چابکی ذهن خواهد شد.

آدرال
آدرال

البته در این موضوع شکی نیست که آدرال باعث می‌شود شما احساس کنید که ذهن شما در بالاترین سطح خود مشغول فعالیت است. مارتا فرح، در مطالعه ای که در دانشگاه پنسیلوانیا ارائه داده است، ثابت کرده است که این دارو باعث می‌شود بخش هایی از مغز که در سطح متوسط رو به پایین فعالیت می‌کنند تقویت می‌شوند، اما برای بخش‌‎های دیگر مغز که حالت نرمالی دارند، این دارو هیچ اثری ندارد.

در اصطلاح پوکر می‌توانید بگویید که آدرال باعث می‌شود بازیکن بازنده در پوکر، بتواند بهتر بازی کند. کسانی که از آدرال استفاده می‌کنند به مواد وابسته می‌شوند و این دارو عوارض جانبی هم دارد که قطعاً در مسیر حرفه ای شدن در پوکر به شما کمک نمی‌کند.

ریتالین

درست مانند آدرال، ریتالین برای درمان ADHD استفاده می‌شود و به عنوان یکی از داروهای تقویت ذهن، از محبوبیت بالایی برخودار شده است. در بیمارانی که از مشکل اختلال تمرکز رنج می‌برند، این دارو کمک می‌کند که تمرکز ذهنی به سطح نرمالی برسد.

ریتالین
ریتالین

در دراز مدت، ریتالین باعث می‌شود که توانایی تمرکز بر روی چند موضوع به طور همزمان کاهش پیدا کند. تصور می‌شود که این دارو در پوکرفقط به شما کمک کند که بتوانید مغز را مدت زمان بیشتری در حالت بیداری نگه دارید.

کوکائین

پس از الکل و ماریجوانا، کوکائین سومین داروی رایج در میان پوکربازان در سطح دنیا است. کوکائین از آن دست مخدرها است که بازیکنان حتی در پوکر آنلاین هم از مصرف آن نمی‌گذرند.

مشابه با آدرال، کوکائین به شما کمک می‌کند که بتوانید بیشتر بیدار بمانید و بتوانید یک برهه زمانی طولانی تر به پوکر بپردازید. کوکائین، استقلال تصمیم گیری را از شما می‌گیرد و این یکی از عوارض منفی این مخدر است.

کوکائین هم قطعاً کمکی به شما برای اینکه بازیکن بهتری در پوکر بشوید نمی‌کند.

بتا بلاکرها

بتابلاکرها یکی از داروهایی است که به عنوان دارویی برای رفع اضطراب و استرس استفاده می‌شود. این دارو در واقع با کنترل ضربان قلب، به کاهش استرس در میز پوکر کمک می‌کند.

کاربران پوکر از بتابلاکرها برای کمک به داشتن صورتی پوکرفیس و بدون استرس در پشت میز پوکراستفاده می‌کنند و با کنترل اضطراب و استرس می‌توانند بهتر بازی کنند.

لیست عوارض جانبی این دارو، خیلی بلندبالا است، از اسهال و حالت تهوع گرفته تا اختلال در نعوظ از جمله مهم ترین عوارض جانبی این دارو است.

الکل و پوکر

الکل با اختلاف، رایج ترین مخدری است که در دنیای پوکر رایج است. بسیاری از کازینوها حتی به بازیکنان پوکر مشروب رایگان می‌دهند.

پوکر - مشروب

اگر بتوانید مصرف الکل خود را کنترل کنید، مصرف الکل به اندازه می‌تواند برای شرایط پر استرس پوکر به شما کمک کند. بیل اسمیت قهرمان 1985 پوکر در حالت مستی، قهرمان شده است.

البته همانطور که می‌دانید، الکل به حافظه در دراز مدت ضربه می‌زند و طبیعتاً افراد در زمان مستی، نمی توانند از حافظه خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *