خانه پویان مختاری

خانه پویان مختاری در اسپانیا

پویان مختاری (Pooyan Mokhtari)، خواننده مشهور این روزهای ایران و مدیر سایت حضرات، خبر از خرید خانه در اسپانیا به دنبال کنندگانش در اینستاگرام داد.

پویان مختاری
پویان مختاری

انتشار خبر خرید خانه که در اینستاگرام پویان مختاری رخ داد، با استقبال هوادارانش روبرو شده است. مطابق انتظار، نیلی افشار هم در هنگام عقد قرارداد خانه با پویان دیده می شود.

مشخصات خانه پویان مختاری

مختاری تا این لحظه جزییات زیادی از خانه منتشر نکرده و تنها به انتشار یک ویدئو در استوری اینستاگرام بسنده کرده است. از فیلم مشخص است که این خانه ۳ خوابه و دوبلکس است. به جز استخر، در پشت بام خانه هم فضایی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

پویان مختاری در ویدئو می گوید که خانه را با تمام وسایل خریده اما نیلی افشار قصد دارد دکور را کاملا عوض کند. خانه با توجه به فضای نشان داده شده، احتمالا در جنوب اسپانیا واقع است زیرا هوا کاملا آفتابی و مطبوع است. حدس ما در مجله بخت، مناطقی مثل والنسیا یا مالاگا است.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

هنوز مشخص نیست که آیا پویان مختاری قصد دارد اقامت بلند مدت اسپانیا را از طریق خرید ملک بگیرد یا خیر اما با خریدن خانه در این کشور، راه برای این قدم باز شده است.

برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک، کافی است که ارزش خانه خریداری شده حداقل ۵۰۰ هزار یورو باشد که به نظر می رسد خانه پویان مختاری، چنین ویژگی دارد. بعد از خرید خانه، ویزای اسپانیای شما می تواند به اقامت یک ساله تبدیل شود که سالانه قابل تبدیل است.

بعد از ۵ سال زندگی در اسپانیا، شما می توانید درخواست اقامت دائمی کنید و ۵ سال بعد از گرفتن اقامت دائم(۱۰ سال در مجموع)، امکان این وجود دارد که برای شهروندی اسپانیا درخواست دهید. به نظر می رسد پویان مختاری و نیلی افشار، نیم نگاهی به اخذ شهروندی اسپانیا در آینده دارند.

گالری تصاویر خانه پویان مختاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *