tt Isle Of Man: Ride on the Edge

بررسی بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge 2 (دانلود بازی)

مشخصات کلی بازی

پلتفرمNintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
توسعه دهنده KT Racing
ناشر BigBen
ژانر: مسابقه ای، شبیه ساز موتور سواری
تاریخ انتشار March 19, 2020
دانلود بازیدانلود بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge 2

داستان بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge 2

مسابقات TT Isle of Man به طور وحشتناکی خوبی است. آیا تا به حال به تماشای آن ها نشسته اید؟ این مسابقات در «جزیره‌ی من» که جایی بین انگلستان و ایرلند قرار گرفته، به طور سالیانه از دهه هفتاد تاکنون برگزار می‌شود. نمای دوربین روی موتور باعث می شود لرزش های موتور را حس کنید. TT Isle of Man: Ride on Edge 2 این حس سرعت را با دقت ترسناکی بازآفرینی می کند، در حالی که به پیست تاریخی Snaefell و سایر جاده های سراسر ایرلند و انگلیس می روید.

بگذارید بدون تعارف بگویم، نسخه قبلی عالی نبود. هر چند تیم توسعه دهنده تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند و با دعوت از دو موتور سوار حرفه ای سعی در بهبود فیزیک موتور سوارها و و فرمان پذیری موتور ها داشتند. با این حال کنترل موتور ها قدری سخت بود، اما هدایت آن ها لذت بخش بود.

tt Isle Of Man: Ride on the Edge
tt Isle Of Man: Ride on the Edge

همانند نسخه قبلی، در TT Isle of Man: Ride on the Edge 2 هم در ابتدای بازی آموزش کوتاهی در مورد هدایت موتورها می بینید. شما اصول اولیه موتور سواری را یاد می گیرید، حتی مجبور می شوید مقدار کمی از موتور سواری حرفه ای و تعویض دستی دنده را نیز تجربه کنید، تا سبک بازی مناسب خودتان را پیدا کنید. روشی خوب برای بازیکنان کهنه کار و عاشقان موتور است تا در همان ابتدای بازی با مکانیک های جدید بازی آشنا شوند.

با اتمام آموزش مقدماتی، می توانید رقابت های خود را به سرعت شروع کنید. اما چیزی که انتظارش ندارید پیش روی شماست: open-world که در آن به گشت و گذار می پردازید و کمی از فضای رقابت خارج می شوید. با ورود به بخش داستانی، حتی می توانید در این فضا موتور جدید خود را نیز تست کنید یا نام تیم خود را تغییر دهید. صادقانه بگویم، این فضا و امکانات مرا به یاد بازی Forza Horizon، البته با موتور انداخت.

اصلی ترین رویداد TT Isle of Man: Ride on the Edge 2 همان بخش داستانی آن است. نه تنها شامل مسابقات گوناگون است، بلکه باید جایگاه خود در تیم را با کسب عنوان Tourist Trophy و شرکت در مسابقات برای برتری تیم به دست بیاورید. در نهایت امضا های لازم برای شرکت در رقابت های TT را به دست بیاورید. در کل به 8 امضا نیاز دارید که اگر نتوانید آن ها را به دست بیاورید باید یک فصل دیگر صبر کنید تا دوباره شانس خود را امتحان کنید. در میان این رقابت های بزرگ، می توانید برای کسب پول و اعتبار، در مسابقات خیابانی هم شرکت کنید.

سختی رقابت ها در بخش داستانی، متعادل است. هر هفته در تقویم رقابت ها، 3 رقابت پیش روی شما است تا از میان آن ها انتخاب کنید، که با 3 درجه راحت، متوسط و سخت درجه بندی شده است. طبیعی است هرچه مسابقه سخت تر باشد، جایزه بزرگ تری هم به همراه دارد.

جوایز مختلفی در بخش داستانی بازی وجود دارد که شامل امتیاز ها، پول نقد، و با کامل کردن برخی از چالش ها می توانید لوازم یدکی و قطعات ارتقا یافته موتور دریافت کنید. با پیشرفت در بازی می توانید موتور های جدید بخرید و آن ها را مناسب با رقابت های سخت ارتقا دهید. ارتقای موتور هم به سادگی هر چه تمام انجام می شود. فقط کافی است قطعه تقویت شده را خریداری کنید تا روی موتور نصب شود. البته توضیحاتی کاملی برای عملکرد هر قطعه وجود دارد که قطعا مورد رضایت طرفداران سفت و سخت موتور های مسابقه ای قرار خواهد گرفت. یکی از بخش های جذاب حضور موتور های کلاسیک است که می توانید تفاوت های فاحش آن ها در هدایت و فرمان پذیری نسبت به موتور های مدرن را ببینید. موتور های کلاسیک بسیار سنگین تر هستند و عبور از پیچ ها با سرعت بالا کار بسیار سختی است و  نیازمند مهارت های بالای بازیکن است.

بررسی بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge 2

TT Isle of Man: Ride on the Edge 2 دنباله ای تاثیر گذار بر نسخه قبلی است و رقابت های TT را به شکل بسیار وحشتناکی واقعی و خیره کننده عرضه کرده است. باید به کوچک ترین چیز ها مانند دست انداز ها و آب گیر های مسیر های مسابقه هم توجه داشته باشید. که البته دیدن آن ها با چنین سرعت های بالایی بسیار سخت است اما اگر به آن ها نزدیک شوید با عواقب سختی مواجه می شوید. اشتباهی مرتکب می شوید و تصادف می کنید، حتی ممکن است رتبه های بالا را نیز از دست بدهید، اما تجربه شما در هدایت انواع موتور ها زیاد می شود. در نهایت اما این لبخند رضایت و لذت از سرعت های دیوانه وار است که همه این سختی ها را جبران می کند.

نکات مثبت

  • حس فوق العاده سرعت
  • بخش داستانی بسیار متنوع

نکات منفی

  • هدایت موتور در بعضی مواقع بسیار پیچیده می شود

بررسی بازی ها در بخت

بررسی بازی دث استرندینگآشنایی با بازی کنترل
آشنایی با بازی سیمز 4: دانشگاهآشنایی با بازی DQB2
آشنایی با بازی Walking Deadآشنایی با بازی دیویژن 2
آشنایی با بازی توتال وار: سه پادشاهیآشنایی با بازی The Pedestrian
آشنایی با بازی My Hero Ones Justice 2
7 Pings & Trackbacks
  1. Pingback: بررسی بازی The Coma 2: Vicious Sisters (دانلود بازی) - بخت

  2. Pingback: بررسی بازی Samurai Shodown - بخت

  3. Pingback: بررسی بازی Panzer Corps 2 - بخت

  4. Pingback: بررسی بازی Ori and the Will of the Wisps (دانلود بازی) - بخت

  5. Pingback: بررسی بازی Lair of the Clockwork God (دانلود بازی) - بخت

  6. Pingback: بررسی بازی Murder by Numbers - بخت

  7. Pingback: بررسی بازی DOOM Eternal (دانلود بازی) - بخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *